וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: WSC Sports נכנסה לראשונה לדירוג היוקרתי בעולם בתחום החדשנות והספורט

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 13:32

חברת הספורט-טק זכתה תוך פחות משבוע בשני פרסים יוקרתיים ובנוסף נכנסה לראשונה לרשימת "50 מותגי הספורט המובילים בעולם": "אנחנו גאים להיות אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם בבניית הדור הבא

חברת הספורט-טק, WSC Sports פיתחה פלטפורמה חכמה מבוססת ענן ליצירת סרטוני וידאו קצרים בתחום הספורט באופן אוטומטי ובזמן אמת והפצתם לכל יעד דיגיטלי. החברה שפועלת כבר מספר שנים עם למעלה מ-200 גופי ספורט ענקיים כמו NBA, Bundesliga, MLS, ESPN, FIBA ועוד, נכנסה השבוע לרשימה יוקרתית במסגרת "50 מותגי הספורט המובילים את החדשנות בעולם" ישירות למקום ה-33. הדירוג הוא של קבוצת STA הסוקרת, מדרגת וחושפת טכנולוגיות ספורט. זוהי הסקירה השנתית לשנת 2021 והכניסה הראשונה של החברה לדירוג. לצד WSC Sports דורגו ענקיות כמו אמאזון, BBC ועוד. מדובר בהישג משמעותי לתחום הספורט-טק הישראלי כשהחברה ביססה את מעמדה כחברת הספורט-טק הישראלית עם הדירוג הגבוה ביותר ואחת החברות המובילות בעולם בתחום.

WSC ספורט. Trend54,
גאווה גדולה: WSC/Trend54

בנוסף, זכתה החברה ב-2 פרסי ענק, הראשון בקטגוריות 'חווית אוהדים- השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה' ב-2021 Hashtag Sports Awards הנחשב בניו יורק ובפרס השני, "חוויית OTT יוצאת דופן בפרסי ה-SVG Europe 2021 Sports TV Awards שם התמודדה על הפרס מול חברות ענק באירופה כמו BT Sport וSKY Sports.

החברה הישראלית רושמת צמיחה משמעותית בשנים האחרונות תוך הכפלת הכנסותיה והכפלת העובדים בארץ וברחבי העולם עם למעלה מ-230 עובדים ועבודה על פיתוח וחידושים לטכנולוגיה הייחודית של החברה שנמצאת בכל גופי הספורט והשידור המרכזיים בעולם.

מנכ"ל ומייסד-שותף של WSC Sports, דניאל שיכמן: "2021 היתה שנת צמיחה מדהימה לחברה ולקראת סיומה התבשרנו על זכייה בשני פרסים יוקרתיים על מוצרים חדשים שהוצאנו לשוק ובנוסף כניסה לרשימת המותגים המובילים בעולם הספורט כאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות והמשפיעות. עולם הספורט עובר מהפכה בצורה שבה אוהדים צורכים תוכן ורואים מעבר חד מחוויה של צפייה במשחקים מלאים לצפייה בסרטונים קצרים, מותאמים אישית בכל זמן על פני הפלטפורמות השונות והדבר מייצר לבעלי זכויות השידור והליגות השונות אתגרים חדשים במודל העסקי. אנחנו גאים להיות אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם בבניית הדור הבא של צריכת התוכן ומתכננים להמשיך את הצמיחה המהירה גם בשנים הבאות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות המדהים שלנו, בכל רחבי העולם, על העבודה המקצועית, המסירות, האיכפתיות ובעיקר, על הרוח הטובה ושיתוף הפעולה המדהימים - התרבות שבנינו ואנחנו ממשיכים לפתח היא הדבר שאני הכי גאה בו יותר מהכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully