וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת מאסר על תנאי וקנס כספי: בנזמה נמצא אשם בפרשת הסחיטה של ולבואנה

חלוץ ריאל מדריד נענש על מעורבותו בניסיון הסחיטה של חברו לנבחרת צרפת בעבר: "לא היה מודע לניסיון הסחיטה ולחומרת המעשה"

תקציר: צרפת - קזחסטן 0:8/ספורט1

בצרפת מדווחים היום (רביעי) שהחלוץ קארים בנזמה נמצא אשם בפרשת הסחיטה של מת'יו ולבואנה ונידון לשנת מאסר על תנאי וספג קנס כספי בגובה 75 אלף יורו.

על פי השופט שמסר את גזר הדין של בנזמה, "הוא כלל לא היה מודע לניסיון הסחיטה ולחומרת המעשה. הוא ניסה לתמרן את ולבואנה אחרי שהושפע מחבריו אבל לא היה מודע לכל הפרטים".

הפרשה החלה ב-4 בנובמבר 2015, אז בנזמה נעצר על ידי משטרת ורסאי בחשד למעורבות בסחיטת ולבואנה, חברו לסגל נבחרת צרפת. על פי החשד, החלוץ שימש כאיש קשר ומתווך מצד הסוחטים, אקסל אניו ומוסטפה זואווי, שנודעו כשניים שמלווים באופן קבוע את שחקני מארסיי וניצלו זאת במקרה של ולבואנה, כאשר החליפו לו מכשיר סלולרי בתקופה ששיחק בסטאד ולודורום וכך השיגו לידיהם חומרים אישיים.

ולבואנה פנה כמה חודשים לפני כן למשטרה בטענה כי אנשים המחזיקים כביכול בסרטון סקס בהשתתפותו, דורשים סכום כסף בתמורה לאי הפצתה ברבים. ג'יבריל סיסה, קורבן קודם של אותה קנוניה (שילם 15 אלף יורו ב-2008) ומי שסירב לשמש כמתווך, היה הנחקר הראשון ובאמצעותו עלה השם של קארים זנאטי, פושע קטן המוכר לא רק למשטרה, אלא גם לאנשי הכדורגל בליון. רק בזכות היותו חבר ילדות של בנזמה.

בתחילת הפרשה טרח ולבואנה להגן על בנזמה פומבית והסביר כי החלוץ פעל כחבר ובסך הכול ניסה לעזור. אלא שככל שהפרשה הסתעפה, ובמיוחד אחרי שנחפשו הקלטות השיחות בין בנזמה לזנאטי, במהלכן לגלג חלוץ ריאל מדריד על חברו לנבחרת וגם כינה אותו "הומו", העמדה של ולבואנה השתנתה והוא הצהיר בין היתר: "את מה שבנזמה עשה, לא הייתי עושה אפילו לאויב הכי גדול שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully