וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס מהקליפרס התלונן: "השופטים לא נותנים לנשום ליד לוקה דונצ'יץ'"

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 11:14

דאלאס ניצחה, דונצ'יץ' חזר והרשים, לא כולם בקליפרס פרגנו. בלייקרס, ראסל ווסטברוק מכחיש שיש לו בעיית איבודים: "מנסים לייצר כותרות קלות"

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

דאלאס מאבריקס התגברה הבוקר (רביעי) על המכה שקיבלה, כשאיבדה יתרון בטוח מול הקליפרס וראתה איך יתרון 92:102 נמחק כשהקליפרס רושמים ריצת 1:11 וכופים הארכה עם שלשה נהדרת של פול ג'ורג' על הבאזר. אבל המאבריקס התעלו בהארכה, וניצחו 104:112 כדי לעלות למאזן 7:10.

קריסטפס פורזינגיס, שקלע 30 נקודות, אמר: "לרגע אתה מאוכזב, כי היינו אמורים לגמור אותם, אבל כקבוצה אנחנו מתפתחים מבחינה מנטאלית". הסנטר הלטבי, שקולע 20 נקודות ומעלה שבעה משחקים ברציפות (שיא קריירה), הוסיף: "הבנו שמדובר בעוד חמש דקות, ועלינו כדי להראות מי הקבוצה הטובה יותר".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Sean M. Haffey, GettyImages
מקבל שריקות בחאווה? לוקה/GettyImages, Sean M. Haffey

לוקה דונצ'יץ' חזר אחרי היעדרות וקלע 26 נקודות, ואחרי שדאלאס פיגרה בהפסקה, הוליך את המאבס לרבע שלישי של 38 נקודות, כשהכוכב הסלובני מסיים את הרבע עם 15 נקודות ו-4 אסיסטים שהובילו ל-10 נקודות נוספות. "הארכה כבר במשחק הקאמבק? זה קשה", אמר דונצ'יץ', "אבל ניצחנו, ואני שמח".

מאמנו ג'ייסון קיד החמיא ללוקה: "הוא משחק ברמה גבוהה מאוד. הוא לא כפה כלום. לפעמים כששחקן כוכב חוזר, אחרים אולי צריכים לשנות את המשחק שלהם, אבל זה לא קרה. ההכנה של לוקה ביומיים האחרונים הייתה ברמה גבוהה מאוד. יש לו תחושה נהדרת למשחק, והחבר'ה האחרים בוטחים בו, שיעשה תמיד את הדבר הנכון".

מרכוס מוריס מודה שיש יריבות בין הקליפרס לדאלאס, אבל לא מחמיא יותר מדי ללוקה. "כשאתה מנצח מישהו כל כך הרבה, זה משאיר אצלם טעם רע... אנחנו מנצחים אותם כל הזמן, ואז, עד שהם מנצחים, זה באשמתנו", אמר מוריס, "אבל אני מחבב את הקבוצה שלהם, הם משחקים טוב". מוריס התייחס לכוכב דאלאס, ואמר: "השופטים יושבים לי על התחת... אסור לי לדבר עם לוקה, אסור לי אפילו לנשום עליו".

עוד בוואלה!

"אבדיה חייב להיות על המגרש ברגעי ההכרעה, טוב מדי בשביל הספסל"

לכתבה המלאה
ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. LUKA, GettyImages
רק הארדן לפניו. ראס/GettyImages, LUKA

הלייקרס שוב הפסידו, הפעם 106:100 לניו יורק, וירדו למאזן שלילי, 10:9. ראסל ווסטברוק סיים עם טריפל דאבל של 31 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל גם הוסיף 6 איבודים. ראס התפוצץ במחצית השנייה (25 נקודות) ובמיוחד ברבע השלישי שבו הלייקרס רשמו קאמבק מרשים, אבל זה לא הספיק.

אחרי המשחק ווסטברוק נשאל על האיבודים שלו, לאור העובדה שהוא שני בליגה (4.9 למשחק, רק ג'יימס הארדן לפניו עם 5.0 למשחק), וענה בכעס לעיתונאים. "מצחיק שאתה מעלה עכשיו את עניין האיבודים", אמר ווסטברוק, "לא שמעתי אותך שואל אותי על זה בחמשת המשחקים האחרונים. אתה יודע למה?".

ואכן, בארבעת המשחקים הקודמים (לפני ההפסד הלילה) לווסטברוק היו 12 איבודים בסך הכל. בארבעת המשחקים שלפני כן, לשם המחשה, היו לו 27. "זה מצחיק", אמר ווסטברוק אחרי שצחק, "אתם חבר'ה מצחיקים, בנאדם. אתם סתם עושים כותרות קלות. היו לי חמישה איבודים במחצית הראשונה, ורק אחד בשנייה. אז מבחינתי, אני יודע שעשיתי התאמות ועשיתי עבודה טובה בלמצוא את המקום שלי ולהיות אגרסיבי ולהתחיל לקלוע במקום לקפוץ באוויר ולמסור.

"אז אני יודע מתי אני טועה. אחד האיבודים היה כשדרכתי על הקו ואחד מהם ממש לפני ההפסקה. כך ששלושה מהם, אם אתה ממש מסתכל על המשחק, אתה יודע שאוקיי, הם שונים. שלושה איבודים באמת איבדתי את הכדור, ואני לוקח את זה עליי. אבל חוץ מזה, אני בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully