וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "אלבה תמיד משחקת טוב בבית, גם אם תוצאותיה לא טובות"

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 19:39

מכבי תל אביב המריאה למפגש עם אלבה ברלין של זוסמן ובלאט, כאלף אוהדים צפויים לתמוך בה בגרמניה. המאמן: "צריכים לבוא עם גישה חיובית"

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:30) במרצדס-בנץ ארנה בברלין, שם תתארח הקבוצה של יאניס ספרופולוס אצל אלבה ברלין. הצהובים מגיעים למשחק אחרי התבוסה נגד אולימפיאקוס בחוץ בשבוע שעבר, עם שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים במאזן הכללי, אך בחוץ עם שני ניצחונות בלבד מחמישה משחקים. מנגד אלבה מדורגת בתחתית המפעל, עם שלושה ניצחונות ושמונה הפסדים, כולל ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים, כשבבית מאזנה עומד על ניצחון אחד וארבעה הפסדים.

הסיפור של המשחק, כך גם הודגש באתר היורוליג, יהיה המפגש בין יובל זוסמן, שחקן הבית של הצהובים, לקבוצתו בשנים האחרונות. זוסמן חתם הקיץ באלבה ביחד עם תמיר בלאט, ועד כה עומד על 6 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע למשחק. בלאט, מנגד, רושם 3.9 נקודות ו-3.3 אסיסטים.

במכבי תל אביב מנסים לנטרל את הפיקנטיות שבמפגש ולהתרכז במשחק נגד קבוצה שניצחה אותם רק פעם אחת בעבר ב-14 מפגשים. במכבי יודעים שלמרות שאלבה נחשבת לאחת הקבוצות החלשות במפעל, היכולת שלהם במשחקי החוץ לא מספקת והם יצטרכו לדעת לצאת עם ניצחון אם ברצונם לא לאבד גובה במאבקי הפלייאוף.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב, ליד יובל זוסמן. דני מרון
מפגש פיקנטי. זוסמן וספרופולוס/דני מרון

היעד האטרקטיבי, וכנראה שגם המפגש נגד השחקנים הישראלים, גורם להתעניינות רבה אצל האוהדים הצהובים. ההערכה היא שקרוב לאלף אוהדי מכבי תל אביב יהיו ביציעים מחר, שרק 50 מהם באים עם הקבוצה בטיסה שיצאה היום בצהריים.

לקראת המשחק אמר ספרופולוס: "משחק חשוב מאוד בחוץ נגד אלבה ברלין. זו קבוצה שבעיקר בבית משחקת טוב, גם אם התוצאות שלהם לא טובות תמיד, הם משחקים טוב ואני בטוח שהם יעשו הכל כדי לנצח".

המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים להיות מפוקסים מאוד ולשחק עם אנרגיות גבוהות כי אנחנו רוצים לחזור לנצח אחרי משחק רע שלנו מול אולימפיאקוס. צריכים לבוא עם גישה חיובית ולנסות לנצח בברלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully