וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "באיירן מינכן? ברצלונה מגיעה לכל משחק במטרה לנצח"

אחרי ה-0:0 מול בנפיקה, הקטאלנים עם הפנים למשחק הגורלי בגרמניה. פיקה: "נגיע למינכן כדי לנצח". טר סטגן: "כולם רואים את התרומה של צ'אבי; עם הגישה הזו אנחנו הולכים לנצח ולהצליח". בנפיקה בהלם מההחמצה הגדולה: "לא ראיתי דבר כזה"

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

אחרי ה-0:0 מול בנפיקה אמש (שלישי) בשלב הבתים של ליגת האלופות, בברצלונה יודעים שכדי להעפיל לשמינית הגמר של המפעל הכי יוקרתי שיש לכדורגל העולמי להציע, עליהם לנצח את אחת הקבוצות הכי חזקות ביבשת - באיירן מינכן, ועוד בחוץ. הקטאלנים, שיכולים להעפיל אם בנפיקה לא תנצח בביתה את דינמו קייב החלשה, אמנם לא הצליחו לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק מול הפורטוגלים, אך בהחלט יצאו מעודדים מהמשחק השני של צ'אבי על הקווים.

"אני חושב שהיינו עדיפים בהרבה", אמר צ'אבי. "זה בדיוק מה שרצינו. החמצנו לא מעט ובגלל זה לא ניצחנו כמובן, אבל אני אופטימי. יש לנו עוד משחק אחד וכמובן שננסה לנצח בו, גם אם הוא במינכן. אסור לשכוח שאנחנו ברצלונה, מה שאומר שאנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח".

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
"היינו עדיפים בהרבה". צ'אבי/רויטרס

"אני לא מרגיש כאילו הפסדנו", הודה מארק אנדרה טר סטגן. "אני מרגיש גאה ויודע שעשינו עבודה מצוינת. נכון שלא הצלחנו להבקיע, אבל שיחקנו מול קבוצה חזקה ומאוד קשוחה ולא היה לנו קל. צ'אבי? כולם רואים את התרומה האדירה שלו, אנחנו מרגישים מחויבים כשהוא על הקווים וזו הרגשה מצוינת. עם הגישה הזו, אנחנו הולכים לנצח ולהצליח, אין לי ספק בכך".

"אני מרגיש שאני צריך לתת יותר בגלל שחלקתי עם צ'אבי חדר הלבשה", הודה ג'רארד פיקה. "שחקנים ותיקים צריכים לעזור לאלו הצעירים יותר, שהם העתיד של המועדון. בנוגע למשחק, אני חושב שהגיע לנו לנצח כי היינו טובים יותר, אבל כנראה שזה לא מספיק. נגיע למינכן כדי לנצח; זה יהיה קשה אבל אנחנו קבוצה טובה מאוד".

עוד בוואלה!

צ'לסי פירקה את יובנטוס ועלתה, ברצלונה בצרות

לכתבה המלאה
שחקני בנפיקה אחרי ההחמצה מול ברצלונה. Pedro Salado, GettyImages
נותרו בהלם. אלמיידה ובנפיקה/GettyImages, Pedro Salado
ההחמצה של בנפיקה בדקה האחרונה מול ברצלונה. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
יכול היה לשנות הכל. בנפיקה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

מנגד, בבנפיקה מתקשים להאמין על ההחמצה הגדולה בדקה האחרונה, כשהפורטוגלים יצאו למתפרצת אבל ספרוביץ' החמיץ ממב קורץ, אחרי שכבר עבר את טר סטגן, רק שחקן ניצב בינו לבין השער. ז'ורז'ה ז'סוס לא האמין ותפס את ראשו, בידיעה ששער היה גומר את הסיפור. "ב-30 שנה כמאמן לא ראיתי דבר כזה", אמר ז'סוס, "אבל זה קרה, לי ולבנפיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully