וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שצ'סני: "משחק טרגי", אלגרי: "אני מתנצל, פשוט הרמנו ידיים"

אכזבה גדולה ביובנטוס אחרי ה-4:0 המשפיל מול צ'לסי. המאמן: "לא הופענו למחצית השנייה". בונוצ'י: "צריכים ללמוד מזה". התגובות והמספרים

אולה גונאר סולשיאר בריאיון פרידה ממנצ'סטר יונייטד/ספורט1

אכזבה ביובנטוס לאחר התבוסה הקשה לצ'לסי אמש (שלישי) במחזור החמישי של שלב הבתים של ליגת האלופות. הגברת הזקנה חטפה 4:0 משפיל מאלופת אירופה וירדה למקום השני בבית ח', במה שהייתה התבוסה הכי גדולה שלה במפעל הבכיר של אירופה מזה 63 שנה. בנוסף, זו הפעם הראשונה שיובנטוס סופגת רביעייה ללא מענה בכל המסגרות מאז פברואר 2004, אז הובסה בתוצאה זו בידי רומא, ובקבוצה של מאסילימיאנו אלגרי יצטרכו לעשות חושבים לאחר ההופעה החלשה אתמול.

מעבר לתצוגה החלשה, ביובנטוס באו בטעות לשיפוט לאחר שלטענתם בשער היתרון של צ'לסי, נעשתה עבירה של ז'ורז'יניו, כשלאחר מכן הכדור ניתז מידו של אנטוניו רודיגר לעברו של טרבו צ'אלובה, שכבש בסופו של דבר בבעיטה מתוך הרחבה. אלברו מוראטה רשם החמצה גדולה לאחר מכן, כאשר במחצית השנייה הוסיפו ריס ג'יימס, קאלום הדסון-אדוי וטימור ורנר עוד שלושה שערים בדרך לניצחון אימתני של אלופת אירופה, ותבוסה קשה מצד האורחת מאיטליה.

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס. רויטרס
יובנטוס תרצה לשכוח את המשחק הזה במהירה. מוראטה/רויטרס

"יובנטוס מתקשה להראות יציבות העונה, במיוחד במובן של אופי וגישה", אמר שחקנה לשעבר של הגברת הזקנה אלסיו טצינארדי. "בלא מעט מקרים, לאחר שהם עושים צעד אחד קדימה - הם מגיבים לאחר מכן בשני צעדים אחורה. הם חייבים לעבוד על האספקט הזה בצורה יסודית. הם שיחקו טוב במחצית הראשונה אבל צ'לסי העלתה כמה הילוכים במחצית השנייה ואז ראינו את ההבדלים בין שתי הקבוצות".

קפטן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י אמר בסיום: "ניסינו לסגור להם את המרווחים אבל נגד קבוצה חזקה כזאת אסור לך לוותר או לפספס אפילו לרגע אחד קטן, אך יענישו אותך. צ'לסי זו קבוצה מצוינת עם שחקנים מעולים שיש להם אופי חזק מאוד. הם גרמו לנו הרבה בעיות, ואנחנו חייבים להודות בזה ולהשתפר".

הבלם המשיך: "זו תבוסה קשה, אין ספק בכך. אנחנו צריכים ללמוד מזה ותמיד לשחק הכי חזק שלנו. נגד קבוצות כאלה אתה צריך לטוס באלף קמ"ש. אנחנו צריכים להפיק את הלקחים הנכונים מהמשחק הזה כדי להיות מוכנים להמשיך הלאה וללכת קדימה. אנחנו צריכים להיות מוכנים במאה אחוז מבחינה פיזית ופסיכולוגית לכל רגע במשחקים מסוג זה, אחרת ניענש".

חואן קואדרדו אמר בסיום: "ידענו שהולך להיות משחק קשה. רצינו להשיג תוצאה טובה, אבל הדברים לא הסתדרנו לנו כפי שרצינו. עם זאת, שום דבר לא יקח מאיתנו את מה שעשינו בארבעת המחזורים הראשונים. צ'לסי היייתה הרבה יותר טובה מאיתנו הלילה, אנחנו פשוט צריכים ללמוד מהטעויות שלנו ולהפוך דף מהר".

"שיחקנו טוב במחצית הראשונה", הודה אלגרי. "ואז לא הופענו למחצית השנייה. אני מתנצל שספגנו ארבעה שערים, פשוט הרמנו ידיים". "זה משחק טרגי", ציין וויצ'ך שצ'סני. "זו תבוסה שקשה להסביר וזה לא מקובל".

עוד בוואלה! ספורט

צ'לסי פירקה את יובנטוס ועלתה, ברצלונה בצרות

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'ו עם מתייס דה ליכט, פאולו דיבאלה. Catherine Ivill, GettyImages
"זו תבוסה קשה, אין ספק בכך". שחקני יובנטוס מאוכזבים/GettyImages, Catherine Ivill

המספרים

* התבוסה הכי קשה בכל המסגרות מאז ה-4:0 לרומא בפברואר 2004

* התבוסה הכי קשה באירופה מאז ה-4:0 לסלטה ויגו במרץ 2000 בגביע אופ"א

* התבוסה הכי קשה בגביע האלופות מאז ה-7:0 לוויינר באוקטובר 1958 במוקדמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully