וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאריק אחרי השיא ההיסטורי של רונאלדו: "הוא תמיד מספק את הסחורה"

כוכב מנצ'סטר יונייטד רשם ציון דרך מדהים בליגת האלופות, גם מאמנו פרגן: "הוא קר רוח". כל השיאים והמספרים המדהימים של הפורטוגלי

תקציר: ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:4 (עם שדר)/ספורט1

מאמן הולך ומאמן בא, אבל יש דבר אחד שלא משתנה אף פעם: כריסטיאנו רונאלדו כובש בליגת האלופות. מייקל קאריק עמד לראשונה על הקווים כמאמן מנצ'סטר יונייטד, שהייתה רחוקה מלהרשים אמש (שלישי) מול ויאריאל. אלא שאחרי 78 דקות פושרות, רונאלדו ניצל טעות בהגנה והקפיץ מעל השוער כדי להעניק ליונייטד 0:1 קטן, כאשר ג'יידון סאנצ'ו חתם את ה-0:2 בתוספת הזמן. יונייטד, שמתקשה מאוד בפרמיירליג, הבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר מחזור לפני הסיום והיא עשתה את זה בעיקר, או שמא נאמר רק, בזכות כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הווינר האולטימטיבי. רונאלדו חוגג/רויטרס

המספרים:

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד (ושל כל מועדון אנגלי) שכובש בכל חמשת מחזורי הפתיחה של מפעל אירופאי.

* זה היה השער הרשמי ה-800 (!) של רונאלדו בקריירה. 41 שערים יותר מיוזף ביצאן ו-43 יותר מפלה האגדי.

* זו הייתה הפעם השלישית שרונאלדו כובש שער ניצחון ברבע השעה האחרונה של משחק בליגת האלופות העונה - יותר מכל שחקן אחר במפעל הזה (כולל הארכות).

* כריסטיאנו רונאלדו כבש ארבעה שערים רצופים עבור מנצ'סטר יונייטד לראשונה מאז שעשה זאת ויין רוני במרץ 2010.

כריסטיאנו רונאלדו עם ג'יידון סאנצ'ו שחקני מנצ'סטר יונייטד. Eric Alonso, GettyImages
כמה שהם היו צריכים את הניצחון הזה/GettyImages, Eric Alonso

התגובות

הארי מגווייר, הקפטן המושמץ של מנצ'סטר יונייטד, אמר לאחר המשחק: "זה ניצחון עצום בשבילנו. בחודשים האחרונים לא היינו מספיק טובים. היינו צריכים את התוצאה הזו בשבילנו ובשביל האוהדים שלנו. נראינו טוב מאוד במחצית השנייה".

מייקל קאריק, שסימן וי על המשחק הראשון שלו כמאמן הזמני של הקבוצה, אמר: "הגענו לכאן כדי לנצח את המשחק. האמנו שאנחנו מנצחים. זה לא היה משחק קל. ויאריאל קבוצה קשה".

על רונאלדו: "זה מה שהוא עושה הכי טוב. במשחקים גדולים, ברגעים גדולים, כשאתה הכי צריך אותו - הוא מספק את הסחורה. הוא קר רוח וחזק מנטלית, הוא יודע איך להישאר רגוע".

על היכולת הלא מרשימה של קבוצתו: "בתקופה שבה אנחנו נמצאים, לא פשוט לגרום לדברים לעבוד. בהרבה מובנים, זו הייתה הדרך הכי טובה לנצח. המחליפים שלנו עשו שינוי גדול".

על אולה גונאר סולשיאר: "אלו היו ימים קשים למועדון הזה. התוצאה הזו מוקדשת לאולה. אי אפשר להתחמק מזה. אני שמח שניצחנו, גם בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully