וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהבי עד לבנדובסקי: האחרונים שכבשו במספרת בליגת האלופות

הסקורר הפולני של באיירן מינכן המשיך לקבוע שיאים בשלב הבתים והצטרף לרשימה מכובדת. נוייר מאושר, נאגלסמן מקווה שגנאברי ומוסיאלה התחסנו

שערי המחזור ה-12 בבונדסליגה/ספורט1

באיירן מינכן כבר הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות, בקייב חיכה לו מגרש קפוא ומזג אוויר מושלג, אבל כל זה לא מנע מרוברט לבנדובסקי להמשיך בקצב ההבקעות המטורף שלו, במירוץ לעבר כדור הזהב. כוכב באיירן מינכן הבקיע הערב (שלישי) במספרת מרהיבה לרשת דינמו קייב בדקה ה-14 ובכך הפך לראשון אי פעם שכובש בחמשת מחזורי הפתיחה של שלב הבתים בשתי עונות שונות במפעל. הוא עשה את זה ב-2019/20 וכעת שוב. זו גם הפעם השנייה בקריירה שהוא מוצא את הרשת בתשעה משחקים רצופים בליגת האלופות.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן כובש במספרת. Sebastian Widmann, GettyImages
הרגע שמבטיח את כדור הזהב? רוברט לבנדובסקי/GettyImages, Sebastian Widmann

מספרת לא הייתה לחלוץ הפולני, וכעת הוא הצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים שעשו את זה מאז 2010, כשהראשון שבהם הוא ערן זהבי עם שערו המפורסם במדי הפועל תל אביב לרשת של ליון.

כובשי המספרות ב-11 השנים האחרונות:

2010: ערן זהבי (הפועל תל אביב)
2012: קארים בנזמה (ריאל מדריד), פיליפ מקסס (מילאן)
2016: אדינסון קבאני (פריז סן ז'רמן)
2017: סרחיו ראמוס (ריאל מדריד)
2018: כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל (ריאל מדריד)
2020: ברל אמבולו (בורוסיה מנשנגלדבאך)
2021: אוליבייה ז'ירו (צ'לסי), מהדי טארמי (פורטו), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רוברט לבנדובסקי עם מנואל נוייר שחקני באיירן מינכן. רויטרס
"המשימה הושלמה!". מנואל נוייר עם רוברט לבנדובסקי/רויטרס

באיירן הופיעה למשחק ללא תשעה שחקני סגל, מתוכם שבעה בגלל קורונה, והקפטן מנואל נוייר היה מאושר לאחר הניצחון 1:2: "המשימה הושלמה! ניסינו להתרכז במשחק ולהשאיר את שאר העניינים בצד. זו אולי לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו, אבל אנחנו מאוד מרוצים. לא היה קל אם תסתכלו על הסגל שלנו, אבל מבחינת מחויבות, כולם נתנו הכול. יש לנו 15 נקודות והפנים למשחק הביתי מול ברצלונה. אנחנו פייבוריטים לזכייה? אי אפשר להשוות, שלב הבתים שונה לגמרי משלבי ההכרעה".

המאמן יוליאן נאגלסמן: "בהתחשב בנסיבות, כל החיסורים והעובדה שגם לוקאס הרננדז נפצע ויצא בשלב מוקדם, זה היה ניצחון מוצדק וחשוב. השער שספגנו מעט מעצבן, אנחנו צריכים להיות יציבים יותר".

על הדיווחים לפיהם סרג' גנאברי וג'מאל מוסיאלה התחסנו, אמר המאמן: "אני לא יכול לאשר את זה עדיין, הצוות הרפואי שלנו נמצא בקשר עם השחקנים. אם כן, זה יהיה צעד ראשון ואני מאוד אשמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully