וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי דניאל על העימות בין פרי לגודס: "גיא בחור חזק"

מנהל נבחרת ישראל בכדורסל התייחס למצבה של קבוצתו של המאמן הלאומי, וגם הביע את דעתו על פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות העולם

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

על רקע פתיחת העונה הנוראית עם מכבי ראשון לציון, יפתח בחמישי הקרוב גיא גודס קמפיין ראשון כמאמן נבחרת ישראל בפתיחת משחקי מוקדמות אליפות העולם מול פולין. מוטי דניאל, מנהל נבחרת ישראל בכדורסל שוחח עם רון קופמן ואריה מליניאק ב־103fm והתייחס לפתיחת הקמפיין, לסיכויי הנבחרת וגם לסגל השחקנים.

על חילופי הדורות בסגל: "עדיין לא הגיע הזמן של הוותיקים לפנות את המגרש, הוא יגיע. ים מדר מתאמן איתנו בינתיים, הוא לא כשיר במאה אחוזים ואנו מקווים שהוא יהיה. יש כל כך מעט זמן לטפל בדברים של הכדורסל, אז לא מתעסקים בדברים שמעבר".

בהמשך הוסיף: "כדורסל לא שייך רק למי שבנבחרת, אלא לכל מדינת ישראל, היא הנבחרת. ההשתתפות של שחקני מכבי חשובה גם לנבחרת, והיא חשובה גם למכבי. לאסטוניה אין יורוליג ואין NBA אז זה לא באמת משנה, לפולנים יש קצת אז זה בהחלט נותן לנו יתרון אך לא משהו דרמטי".

בסיום השיחה, התייחס דניאל לעימות המתוקשר בין גודס ליו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי, ואמר: "לא נעים לומר, אך זה לא משפיע. לא מתעסקים בכך, לא דיברו על זה, גיא לא מדבר על זה. אני בטוח שגודס חושב על הדברים, אך בטח לא מדובר בשיחת היום. גיא בחור חזק עם כתפיים רחבות, ופרי כבודו במקומו מונח. זה לא קשור לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully