וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היועץ המשפטי בחברה של משה חוגג אמר שהוא גנב, הייתה פה שיטה"

ברוך קרא התראיין ל-103FM לקראת התחקיר שיפרסם בערוץ 13: "חוגג היה בקשר עם סוכן דוגמנויות שטייח. עובדת שם פוטרה לאחר ששאלה מה דוגמנית עשתה בדירתו"

בווידאו: חוקרי המשטרה במשרדי בית"ר ירושלים/צילום: רוני כנפו

פרשת "המשחק הגדול" בה מעורב משה חוגג ממשיכה להעסיק את הכדורגל הישראלי, והערב (שלישי) התראיין העיתונאי ברוך קרא ל-103FM ושפך אור לקראת התחקיר שישודר בערב במהדורת החדשות בערוץ 13.

"ערכנו שני תחקירי עומק על חוגג שעוסקים בעניינים הכלכליים, ליבת החקירה, אך לכל אורך הדרך היו נושאים שקשורים לעבירות מין ומוסר, ידענו הרבה לפני שהיו מעצרים וחקירות", פתח קרא, "במרכז התחקיר ידובר על דוגמנית שעבדה בסוכנות של עמרי יערי. הקשר בין חוגג לדוגמניות היה בחסות הסוכנות וטויח. הסוכן לא עשה שום דבר, לא סיפר למשטררה ולא להורי הדוגמנית. הוא המשיך להיות בקשר עסקי עם חוגג".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
דרש את פיטוריה של עובדת בסוכנות? חוגג/דני מרון

"הוא התחיל להעסיק דוגמניות מהסוכנות כפקידות ומנהל איתן קשרים אינטימיים", המשיך קרא, "אותה עובדת, דניאל כהן, שליוותה דוגמניות בחו"ל והייתה אחראית למחלקה הבינלאומית של הסוכנות, התריעה כשהיא זיהתה דברים מעוותים וחולים. היא מנסה לקבל תשובות, היא לא רק הורחקה והושתקה, בסוף היא גם פוטרה. היא משוכנעת שהתלונות הן הרקע לפיטורים, הטענה לא מופרכת. אנחנו גם יודעים מעבר לזה, חוגג דרש את פיטוריה כי התעניינה מה אחת הדוגמניות עושה אצלו בדירה".

כשנשאל האם הקשר של חוגג היה לשימושו או לשימוש לקוחות שהשקיעו אצלו ענה קרא: "בעבר הראינו שיש קשר לא ברור של חוגג עם גורמים מחו"ל, שפתאום מישהי עוברת ממנו למישהו אחר. התחקיר לא מוכיח את הדברים הללו, אך רומז על קשר בעייתי ולא נאות. רועי ברוכיאל, היה יד ימינו של חוגג מילדות, לאורך כל הדרך. ידע מהכל מהחדרים הכי קטנים. לא יהיה מופרך להניח שהמשטרה התעניינה לשמוע מה יש לו לומר".

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
"הייתה פה שיטה, יש תרמית". חוגג/דני מרון

"בתגובות של חוגג לתחקירים הקודמים הוא אמר שהוא מגייס כספים. הוא אמר שבן אדם שמשקיע כסף יודע שהוא לוקח סיכון, כך חוגג חי כל השנים, זה היה האליבי שלו. אנשים שמשקיעים בקרנות הון סיכון מכירים את העניין של כסף שהולך, אנשים עשירים משקיעים שם. משקיעים יפנים או סינים לא רוצים לתבוע מישהו כשהמיזם שלהם לא הלך. המשיקעים אמרו שנפגעו מכך שהמיזם לא יצא לפועל (כל מיזם זה השקה,עם אנשים כמו מסי ודי קפריו)".

לסיכום, קרא סיפר כי גם בחברה של חוגג ידעו על העבירות: "יש אנשים עם מידע פנימי, אנחנו השמענו הקלטות של היועץ המשפטי של החברה שלו, שהלך לעולמו זמן קצר לאחר התחקיר הראשון. הוא אמר שחוגג והאנשים האחרים גנבו כספים. אלה אנשים מתוך החברה. הייתה פה שיטה איך למשוך את הכספים, הלוואה שלא הוחזרה או כספים שפשוט נמשכו. יש מסך עשן, יש תחכום שאנו פחות מבינים בשוק הקריפטו, אבל זה לא העניין. העניין הוא שיש תרמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully