וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את פריז סן ז'רמן בדרך לראשות בית א'

התכולים מחקו פיגור בזכות שערים של סטרלינג וז'סוס, אמבפה כבש ראשון. ריאל מדריד וספורטינג העפילו לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי ניצחונות, ליברפול גברה על פורטו, לייפציג התפוצצה ואתלטיקו מדריד הסתבכה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:3/ספורט1

המחזור החמישי בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי), כשבמשחק המסקרן ביותר נפרדו מנצ'סטר סיטי גברה 1:2 על פריז סן ז'רמן. במקביל, ריאל מדריד עלתה לשמינית הגמר בזכות ניצחון חוץ על שריף טירספול, ליברפול גברה על פורטו ונותרה מושלמת, ספורטינג ליסבון הכניעה את דורטמונד והעפילה גם היא, ר.ב. לייפציג התפוצצה על קלאב ברוז' ואתלטיקו מדריד התרחקה משלב הנוקאאוט אחרי הפסד דרמטי למילאן.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם ליאונל מסי, ניימאר. רויטרס
פ.ס.ז' לא תסיים במקום הראשון. ניימאר, אמבפה ומסי מאוכזבים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - פריז סן ז'רמן 1:2

למשך כמעט רבע שעה במחצית השנייה, נראה היה שפריז סן ז'רמן שוב בדרך "לעקוץ" ניצחון על אלופת אנגליה למרות נחיתות מולה על כר הדשא. אלא שהקבוצה של פפ גווארדיולה לא התכוונה לתת לתסריט מהמשחק הראשון לחזור על עצמו, ורשמה מהפך נהדר שהבטיח לה את המקום הראשון בבית א'. מנצ'סטר סיטי שלטה מהפתיחה והתקרבה ליתרון מספר פעמים, כשרודרי ומחרז סחטו הצלות ואילקאי גונדואן הרעיד את העמוד, אבל דווקא קיליאן אמבפה העלה את האורחת ל-0:1 בתום התקפת מעבר מוצלחת (50). הסיטיזנס לא הרימו ידיים, ותוך 13 דקות כבשו את השוויון המוצדק הודות לראחים סטרלינג (63). הלחץ נמשך וגם הניב פירות כאשר גבריאל ז'סוס המחליף השלים את המהפך (76), בדרך לניצחון יוקרתי וחשוב. ליאונל מסי וחבריו יסתפקו בכך שהניצחון של לייפציג העלה אותם סופית לשמינית הגמר, אך יודעים כי מיקומם בטבלה עלול לזמן יריבה מסוכנת בשלב הבא.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
ניצחון יוקרתי וחשוב למנצ'סטר סיטי. סטרלינג חוגג/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

קלאב ברוז' - ר.ב. לייפציג 5:0

בשמינית הגמר הקבוצה של ג'סי מארש כבר לא תשחק, אבל דווקא אחרי ההפסד למונס דאבור והופנהיים ובחסרונו של המאמן חולה הקורונה, היא רשמה את ניצחון החוץ הראשון שלה בכל המסגרות העונה בזכות מחצית ראשונה דורסנית. כריסטופר אנקונקו כבש את הראשון (12), אמיל פורסברג הכפיל (17) ובהמשך השלים צמד עם השער הרביעי (45+1), כאשר בתווך אנדרה סילבה נגח פנימה (26) ולייפציג ירדה להפסקה ביתרון של ארבעה שערים. בדקה ה-93, אנקונקו סגר צמד שהפך אותו לצרפתי הראשון שמגיע לשבעה שערים בשלב הבתים בעונה אחת.

כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג. Lukas Schulze, GettyImages
הצרפתי הראשון שכובש שבעה שערים בשלב הבתים. אנקונקו/GettyImages, Lukas Schulze
מוחמד סלאח שחקן ליברפול מול ז'ואאו מריו שחקן פורטו. רויטרס
הוא לא בין הבכירים שקיבלו מנוחה. מוחמד סלאח/רויטרס

ליברפול - פורטו 0:2

למרות שמקומה בשמינית הגמר כבר הובטח, דבר שיורגן קלופ ניצל כדי להעניק מנוחה למספר שחקנים בכירים ולתת הזדמנות לצעירים נקו וויליאמס וטיילר מורטון בהרכב, המייטי רדס שמרו על המאזן המושלם עם ניצחון על הדרקונים. טיאגו אלקנטרה כבש שער אדיר מרחוק (52) ומוחמד סלאח הוסיף את השני (70). פורטו תתנחם בכך שעל אף ההפסד, היא עדיין במקום השני הודות לניצחון של מילאן.

סטפן סאביץ' שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אתלטיקו מדריד הסתבכה. סטפן סאביץ'/רויטרס

אתלטיקו מדריד - מילאן 1:0

איזו דרמה בבית ב'. מילאן כבר נראתה עם רגל וחצי בחוץ, אבל הניצחון הערב בבירת ספרד החזיר אותה לעניינים ושלוש קבוצות ייאבקו על הכרטיס הנותר במחזור הסיום. ג'וניור מסיאס בן ה-30, שעד לפני 3-4 שנים שיחק בליגות הנמוכות באיטליה והשנה הגיע למילאנלו מקרוטונה - נגח פנימה בדקה ה-87 והבטיח סרט דרמה בעוד שבועיים. ניצחון ראשון לרוסונרי בליגת האלופות העונה, אתלטיקו עם נקודה מ-9 בבית.

ספורטינג ליסבון - בורוסיה דורטמונד 1:3

בדקה ה-30, פדרו גונסאלבש ניצל טעות בהגנת דורטמונד כדי לכבוש את ה-0:1 של ספורטינג. בדקה ה-39, גונסאלבש השלים צמד בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה וקבע 0:2. פדרו פורו הגדיל ל-0:3 בדקה ה-81, אחרי שגונסאלבש החמיץ מהנקודה הלבנה ופספס הזדמנות להשלים שלושער.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם טוני קרוס. רויטרס
נקמו בשריף ועלו לשמינית הגמר. שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

שריף טירספול - ריאל מדריד 3:0

הבלאנקוס המשיכו בקצב ההבקעה הגבוה מהניצחון 1:4 על גרנאדה בליגה הספרדית והבטיחו לעצמם את הכרטיס לשלב 16 האחרונות כשבדרך הם נוקמים באלופת מולדובה שהפתיעה אותם במפגש הקודם בסנטיאגו ברנבאו. דויד אלאבה כבש בבעיטה חופשית נהדרת (30), טוני קרוס הפציץ למשקוף ופנימה (45+1) כדי להבקיע את השני וקארים בנזמה, שעות ספורות אחרי שהתבשר על הרשעתו בסחיטת מתיו ולבואנה, חגג את השער השלישי (56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully