וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק באלימות במגרשים: קצין משטרה יוכל להרחיק אוהד לשנה?

23.11.2021 / 14:03

ההירתמות של משרדי הממשלה השונים למיגור התופעה הובילה לפגישה במשרד המשפטים בה יקודם חוק שמטרתו להגדיל את ההרתעה, ולהרחיב את סמכויות הטלת הקנסות על האוהדים ביציעים: "הפגרה איפשרה לנו להיערך לקראת השינויים"

קליפ כל שערי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

בשבוע הבא יעלו במנהלת הליגות ובהתאחדות לכדורגל הילוך נוסף במאבק המתמשך למניעת אלימות במגרשים. פגרת הנבחרת ופגרת השזרוע השכיחו מעט את המראות המכוערים שהיו בשבועות שלפני במגרשים, אבל ההירתמות של משרדי הממשלה השונים למיגור האלימות נמצאת בעיצומה ובשבוע הבא צפויה פגישה מרכזית במשרד המשפטים שמטרתה בין היתר לקדם את שינוי החוק שמאפשר כעת לקצין משטרה להרחיק מהמגרשים אוהד למשך חודש למצב בו יתאפשר לו להרחיק מהמגרשים למשך שנה שלמה.

במנהלת משוכנעים שסנקציה כזו לתקופה כל כך ארוכה תייצר הרתעה משמעותית לאוהדים שמתכננים להתפרע. מניעת כניסה למשך שנה, משוכנעים במנהלת, תייצר חשש אמיתי אצל האוהדים וזה שלא צריך לקבל לכך תוקף מבית המשפט אלא מספיקה החלטה של קצין במגרש, תסייע.

שוטר מוציא רימון עשן כחול מכר הדשא, גמר גביע המדינה 2021. ברני ארדוב
בקרוב נראה שינוי?/ברני ארדוב

במקביל נמשכת העבודה ליצירת היתר למשטרה להעניש בקנסות מינהליים בגובה של 5,000 שקל גם אוהדים שיימצאו בחפציהם אביזרים שתוכננו להיפתח בזמן המשחק. "הפגרה הזו איפשרה לנו להיערך ולהתקדם לקראת שני השינויים שאנחנו מבקשים לתקן. גם הרחקה לתקופה ממושכת וגם קנס מינהלי גבוה. אלה שני כלים שיאפשרו למי שנאבק באלימות לנצח", אמרו הבוקר במשרד הספורט ובמנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully