וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס הורחק ממשחק אחד, אייזיאה סטיוארט משני משחקים

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 8:27

כוכב לוס אנג'לס לייקרס, שחבט בפניו של סנטר דטרויט פיסטונס, ייעדר מהמשחק במדיסון סקוור גארדן נגד ניו יורק ניקס בנוסף להפסד כספי בסך 284 אלף דולר

העימות על הפרקט בין לברון ג'יימס לאייזיאה סטיוארט הסתיים בעונשים קלים. יממה אחרי שכוכב לוס אנג'לס לייקרס שלח מרפק לפניו של סנטר דטרויט פיסטונס, לטענתו ללא כוונה, ב-NBA הודיעו ש"המלך" הורחק ממשחק אחד ועל כן לא יוכל לשחק במדיסון סקוור גארדן הלילה נגד ניו יורק ניקס והייעדרות משמעותה שהוא גם ייאלץ לשאת בקיזוז שכרו ב-284 אלף דולר.

באשר לסטיוארט, הוא ספג עונש קשה יותר וייעדר משני המשחקים הבאים של הפיסטונס נגד מיאמי היט ומול מילווקי באקס בטענה ל"התנהגות בלתי הולמת בכך שהסלים את האירוע ורדף אחריו בצורה אגרסיבית". כזכור, המרפק שספג ברבע השלישי בניסיון להיאבק על כדור חוזר גרם לדימום מעל עינו והוא בתגובה ניסה להתעמת עם ג'יימס ולפגוע בו, אולם נבלם על ידי חבריו ואנשי האבטחה באולם. בחדר ההלבשה הוא טופל ודווח כי נזקק לחמישה תפרים. ג'יימס לפי הפרסומים ניסה ליצור איתו קשר אחרי המשחק כדי להתנצל ולהבהיר כי לא פגע בו בכוונה תחילה.

אייזיאה סטיוארט, סנטר דטרויט פיסטונס לאחר העימות עם לברון ג'יימס. Nic Antaya, GettyImages
הורחק משני משחקים בעקבות הניסיון לתקוף את ג'יימס. סטיוארט/GettyImages, Nic Antaya

זו ההרחקה הראשונה שספג לברון ג'יימס ב-19 שנות קריירה, במהלכן כידוע זכה בארבע טבעות אליפות עם שלוש קבוצות שונות. בלילה שבין ראשון לשני הקבוצות ייפגשו פעם נוספת, הפעם בלוס אנג'לס, וצפוי מפגש נוסף בין ג'יימס לסטיוארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully