וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורינו השיגה ניצחון בית שלישי ברציפות, 1:2 על אודינזה

ברקאלו הבקיע מחוץ לרחבה (8), ברמר (48) הכפיל וקבע נתון שיא לבלמים בחמש הליגות הבכירות, פורסטיירי (77) רק צימק בבעיטה חופשית אדירה. ספרד: 1:3 לראיו על מאיורקה

תקציר: טורינו - אודינזה 1:2/ספורט1

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם שני משחקים, כאשר ורונה וטורינו השיגו ניצחונות ביתיים מול אמפולי ואודינזה בהתאמה. בנוסף, בספרד הושלם המחזור ה-14 עם 1:3 של ראיו וייקאנו על מאיורקה במפגש על טהרת העולות החדשות.

גלייסון ברמר, שחקן טורינו חוגג. Valerio Pennicino, GettyImages
הבלם מככב גם בהתקפה.ברמר/GettyImages, Valerio Pennicino

טורינו - אודינזה 1:2

"טורו" אמנם לא צברה נקודה מחוץ לביתה מאז חודש ספטמבר, אך לעיני הקהל הביתי מדובר בקבוצה אחרת לגמרי, כשאיבן יוריץ' סופר כבר שלושה ניצחונות ביתיים רצופים. המארחת עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השמינית כאשר יוסיפ ברקאלו השתלט על הכדור בנגיעה אחת מחוץ לרחבה ושיגר אותו לפינה התחתונה.

בדקה ה-48 הוכפל היתרון כאשר גלייסון ברמר דחק מקרוב לרשת של מרקו סילבסטרי. עבור הברזילאי מדובר בשער ליגה שישי ב-2021, יותר מכל בלם אחר בחמש הליגות הבכירות. פרננדו פורסטיירי צימק עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-77, האורחים איימו מספר פעמים על השער בדקות הסיום, אך לא הצליחו להבקיע את שער השוויון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחק נוסף:

ורונה -אמפולי 1:2

לוורונה: אנטונין באראק (49), אדריאן טאמזה (91)
לאמפולי: סימונה רומניולי (67)

סרחיו גווארדיולה חוגג עם שחקני ראיו וייקאנו. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
העולה החדשה ממשיכה להבריק. שחקני ראיו חוגגים/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

בספרד, המחזור ה-14 הושלם עם תצוגה נהדרת של ראיו וייקאנו. העולה החדשה המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת, גברה 1:3 בביתה על מאיורקה והיא תסיים את המחזור במקום השישי.

סרחיו גווארדיולה, ששיתף פעולה אשתקד עם שון וייסמן בחוד של ויאדוליד, העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-16, ואלברו גרסיה הכפיל כעבור ארבע דקות עם שער שקבע את תוצאת המחצית. מרטין ואליינט משך בחולצה של יריבו ברחבה והוביל לפנדל נגד קבוצתו, אותו ניצל אוסקר טרחו כדי לקבוע 0:3 בדקה ה-63. אבדון פראטס הבקיע את שער הניחומים של האדומים בדקה ה-89. עבור האורחת, שמדורגת במקום ה-13, מדובר במשחק שישי ברציפות ללא ניצחון, אך גם בהפסד ראשון אחרי ארבעה משחקים רצופים שהסתיימו ללא הכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully