וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון גברה על מכבי חיפה במפגש הבלתי מנוצחות

הקבוצה מעיר היין לבדה בפסגת ליגת ווינר לנשים בכדורסל אחרי 74:84 על הירוקות מהכרמל, ג'ני סימס הצטיינה עם 24 נקודות. אשדוד הפסידה לרמת השרון, ניצחון בכורה להרצליה

המחזור החמישי בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יצא לדרך כבר אתמול (ראשון), אבל היום הגיע לשיאו כאשר הפועל ראשון לציון ניצחה בביתה 74:84 את מכבי חיפה בקרב הבלתי מנוצחות. בנוסף, בנות הרצליה ניצחה לראשונה העונה, 73:85 את את אליצור תל אביב, והריצה של מכבי בנות אשדוד נעצרה ב-85:75 לא.ס רמת השרון.

ג'ני סימס, שחקנית הפועל ראשון לציון. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ג'ני סימס. חגגה עם 24 נקודות באחוזים נפלאים/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל ראשון לציון - מכבי חיפה 74:84

ניצחון מוחץ למארחת מעיר היין בקרב הבלתי מנוצחות. הקבוצה של זיו ארז הוכיחה כי היא נמצאת בכושר הטוב ביותר בימים אלו, כאשר השתלטה על המשחק מדקות הפתיחה וזכתה לתצוגה נפלאה מג'ני סימס, שגם היא סיפקה הוכחה נוספת לכך שהיא כנראה השחקנית בכושר הטוב ביותר בליגה.

מכבי חיפה לא הצליחה לקלוע בארבע הדקות הראשונות של הרבע השני והמקומיות ניצלו זאת כדי לברוח ליתרון דו ספרתי שאפשר לומר שנשמר עד לסיום - הירוקות אמנם ברבע האחרון כבר חזרו להפרש חד ספרתי, אבל סימס במהרה לקחה על עצמה את המשחק והבטיחה את הניצחון - סיימה עם 24 נקודות עם 80 אחוז ל-2 ו-60 אחוז לשלוש. מנגד, צ'לסי הופקינס הובילה את הקלעיות מחיפה עם 21 נקודות.

מכבי בנות אשדוד - א.ס רמת השרון 85:75

עם רוח גבית של שלושה ניצחונות רצופים ומשכנעים, הגיעה מכבי בנות אשדוד הערב למבחן לא פשוט. הקבוצה מעיר הנמל פתחה חזק ונסמכה באופן כמעט בלעדי על הסלים של ויקטוריה ויויאנס שסיימה עם 34 נקודות (16 נקודות במחצית), אבל אחרי משחק הפכפך בו היתרון עבר מצד לצד ונותר צמוד עד הרבע האחרון, השחקניות של אוהד גל היו מדויקות וממוקדות מאוד בצד ההתקפי, ובעזרת העבירות הרבות שביצעו שחקניות אשדוד לקראת הסיום כדי לעצור את השעון, קלעו 30 ב-10 הדקות האחרונות ויצאו עם ידן על העליונה וניצחון שני רצוף. בריג'ט קרלטון עם 28 נקודות הובילה את קלעיות האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קריסטין סימון, שחקנית בנות הרצליה. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
34 נקודות בדרך לניצחון הבכורה של בנות הרצליה. סימון/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

בנות הרצליה - אליצור תל אביב 73:85

בנות הרצליה היא הקבוצה היחידה העונה שערב המחזור החמישי טרם טעמה טעמו של ניצחון, ועם המצב הזה סירבה קריסטין סימון להשלים. הזרה המצטיינת של הקבוצה מהשרון פתחה באמוק את המשחק מול העולה החדשה ועם 17 נקודות תוך רבע וחצי התחרתה בעיקר בקיארה לסלי ודיוני קרינגטון, שהיו המוציאות לפועל העיקריות בקבוצה של דניאלה ראובן. סימון קלעה בסופו של דבר 34 נקודות לעומת 30 של קרינגטון וסדירה לקבוצתה ניצחון בכורה העונה.

הפועל פתח תקוה - אליצור חולון 88:78

המלאבסיות שבו ביום שישי מחיפה, כמאמר השיר, עם הראש בין הידיים, אחרי שפספסו הזדמנות מצוינת לנצח את מוליכת הטבלה. הערב הן לא הצליחו לעצור ערב התקפי נפלא של חולון, שנהנתה מ-23 נקודות של בון, 22 של ג'ונס, 16 של אדאמס, 16 של רבר (שגם לקחה 18 כדורים חוזרים) ו-11 נקודות של חג'ג' בדרך לניצחון שאולי יוציא אותה לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully