וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל יקבל דקות בשבת, בלמי הנבחרת חזרו להתאמן

22.11.2021 / 10:35

חלוץ הפועל באר שבע, ששותף רק ל-13 דקות העונה, צפוי לשחק נגד עירוני קרית שמונה (15:00, ספורט4). גורדנה התאושש, אלחמיד, אבו עביד וטיבי שבו מחופשה ביחד עם ויטור

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

שגיב יחזקאל, ששיחק רק 13 דקות בליגת העל העונה בשל פציעה, יחזור לסגל הפועל באר שבע במשחק החוץ מול עירוני קרית שמונה בשבת (15:00, ספורט4). יחזקאל שותף העונה רק במשחק נגד מכבי תל אביב לפני כחודשיים. בקבוצה האמינו אז כי הוא הצליח להתגבר על הפציעה שהתפתחה אצלו בסוף חודש אוגוסט לפני משחק החוץ מול אנורתוזיס פמגוסטה, אבל אחרי הדקות הספורות ששיחק נגד מכבי תל אביב הוא שוב הרגיש כאבים ברגלו והושבת לחודשיים נוספים.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
צפוי לקבל דקות לראשונה אחרי חודשיים. שגיב יחזקאל/דני מרון

ביום שישי האחרון שיחק יחזקאל במשחק אימון של הפועל באר שבע נגד מכבי פתח תקוה והציג יכולת טובה. השבוע הוא המשיך להתאמן ורוני לוי צפוי לכלול אותו בסגל למשחק בצפון ולתת לו דקות מהספסל. בהפועל באר שבע מרוצים משובו של יחזקאל לפעילות מלאה וטוענים כי הוא הוסיף הרבה אדרנלין לאימונים. "שגיב יכול לעזור לנו מאוד. הוא שחקן שמוסיף הרבה מהירות, תנועה והתלהבות באימון ומעלה את הקצב של כל שחקני ההתקפה", העידו עליו הבוקר (שני) בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לשמחתה של הפועל באר שבע, רועי גורדנה שנפגע בצלעות במשחק האימון מרגיש טוב וחזר אתמול להתאמן, כשגם בלמי נבחרת ישראל חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד ואיתן טיבי שבו לאימונים. השלושה קיבלו חופש בשבוע שעבר אחרי סיום המשחק מול איי פארו והצטרפו בחזרה לפעילות בהפועל באר שבע ביחד עם מיגל ויטור, שזכה לשבוע חופשה בפורטוגל ויתחיל להכין את עצמו למשחק החשוב בקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully