וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב שחררו לחץ אחרי אולימפיאקוס: "יאניס רצה תגובה והגבנו"

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 7:42

הצהובים התפוצצו על חשבון ראשון לציון האומללה כשהמאמן מחלק את הדקות רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרת. רומן סורקין: "אנחנו משתמשים במשחק הזה ולוקחים את זה כמומנטום הלאה"

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המקום הראשון בטבלת ליגת העל בזכות ניצחון קל 56:86 על חשבון נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון. הצהובים שלטו במשחק מהפתיחה, פתחו יתרון 10 אחרי רבע אחד, 21 הפרש במחצית ובמחצית השנייה כבר התקרבו ל-40 הפרש לפני שקצת הורידו את הרגל מהדוושה. כל 12 שחקני הסגל של מכבי שיחקו מעל 13 דקות, אך לא יותר מ-25 דקות, ארבעה מהם קלעו בספרות כפולות, כשעוז בלייזר מעל כולם עם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

רומן סורקין, מכבי תל אביב מול מאליק דיים, מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"יאניס רצה מאיתנו תגובה והגבנו". סורקין/ברני ארדוב

הניצחון של הצהובים הגיע פחות מ-48 שעות אחרי שהובסו נגד אולימפיאקוס ביורוליג, ובלי יכולת רצינית להתאמן, אלא במקום זה שני מפגשים טקטיים על הפרקט ביד אליהו. "יאניס רצה מאיתנו תגובה והגבנו", סיכם רומן סורקין שקלע 12 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, "היה לנו 52 ריבאונדים ו-26 אסיסטים, זה מראה איך שיחקנו קבוצתי, כל אחד נגע בכדור, שיחקנו כקבוצה, אנחנו משתמשים בזה ולוקחים את זה כמומנטום הלאה".

סורקין התייחס להבדל בין הניצחון הקל על ראשון לציון, למשחק הקשה שהיה לקבוצה נגד אילת, שבוע קודם לכן, "למדנו מהמשחק נגד אילת, היו ביתרון 10 גם נגד אילת, אבל הפעם המשכנו לשחק חזק. משבוע לשבוע לשבוע אנחנו רוצים להשתפר וללמוד. אנחנו רוצים רק לשחק חזק, כמו שהמאמן רוצה".

יפתח זיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעבור להתאמן עם הנבחרת. יפתח זיו/ברני ארדוב

כל שחקני הסגל הישראלי של מכבי תל אביב, מלבד עוז בלייזר ועודד ברנדווין, יטלו חלק היום באימון הראשון של נבחרת ישראל במוקדמות מונדובאסקט 2023. ג'ייק כהן ויפתח זיו יהיו עם הנבחרת במהלך כל החלון הנוכחי, כשסורקין צפוי להצטרף רק למשחק החוץ באסטוניה ביום ראשון הבא, וישחק עם מכבי נגד אלבה ברלין בחמישי. "אני רוצה להיות בנבחרת, כל אחד רוצה לייצג את הנבחרת, אני מחכה לזה, לא שיחקתי יותר מדי משחקים בנבחרת, אני לא לוקח את זה כמובן אליו, אולי אשחק במשחק השני, אני אשמח ומתרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully