וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס פצע את סטיוארט. דייויס: "כולם יודעים שהוא לא מלוכלך"

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 11:15

הסנטר של הלייקרס גונן על חברו שהורחק: "המרפק לא היה מכוון, לברון הבין שהוא טעה מיד לאחר מכן". השופטים האשימו את ווסטברוק בחימום האווירה והדביקו לו טכנית, הגארד זעם. שחקן העבר גילברט ארינאס פרסם את "חוקי" ה-NBA: "אף פעם אל תתעסק עם לברון, דוראנט וסטף"

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

אחרי העונה העגומה אשתקד, לברון ג'יימס ממש לא יזכור לטובה את פתיחת העונה ה-19 בקריירה המפוארת שלו. אחרי שישב מספר משחקים בחוץ בגלל פציעה, קינג ג'יימס חזר בתבוסה של לוס אנג'לס לייקרס מול בוסטון והלילה (בין ראשון לשני) הוא שיחק רק שלושה רבעים עד שהורחק בפעם השנייה בקריירה בגלל מרפק לפרצופו של אייזאה סטיוארט מדטרויט, מרפק שגרם לסנטר הפיסטונס לדמם וגרר מהומה גדולה שבסיומה גם סטיוארט הורחק וראסל ווסטברוק קיבל עבירה טכנית.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לא משחק שירצה לזכור. לברון ג'יימס/רויטרס
אייזאה סטיוארט, שחקן דטרויט פיסטונס אחרי שספג מהלומה מידי לברון ג'יימס. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
אייזאה סטיוארט, שחקן דטרויט פיסטונס אחרי שספג מהלומה מידי לברון ג'יימס/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

התקרית הזו קרתה כשנותרו 9 דקות לסיום הרבע השלישי בפיגור 79:67. אלא שדווקא בלי לברון הלייקרס התפוצצו ברבע האחרון בדרך לניצחון 116:121. זו הייתה כאמור ההרחקה השנייה בקריירה של לברון, כשהראשונה הייתה במדי קליבלנד נגד מיאמי בנובמבר 2017. "כולם יודעים שלברון לא שחקן מלוכלך", אמר אנתוני דייויס לאחר המשחק, "אחרי שהוא הבין שהוא היכה אותו, הוא הבין שהוא עשה טעות ושהוא לא התכוון לכך".

דייויס ביקר את סטיוארט שלטענתו התגרה בלברון כל המשחק ואמר: "לא יודע מה הוא ניסה לעשות. מה שלברון עשה לא היה מכוון. אני אגן על אח שלי. ב-10 שנים האחרונות, לא ראיתי שחקן שמתנהג ככה". על פי ההערכות, למרבה האירוניה, סטיוארט אומנם ספג את המהלומה אבל הוא יהיה זה שיקבל עונש גדול יותר מהליגה, בעקבות ההתפרעות שלו במהלך התקרית, כשניסה שוב ושוב לתקוף את לברון, בעוד שחקני הליקרס מגוננים על "המלך" ג'יימס.

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס הורחק בניצחון הלייקרס, פיניקס לוהטת

לכתבה המלאה
אנתוני דייויס עם ראסל ווסטברוק. רויטרס
התעלו בלי לברון וסידרו ניצחון. ווסטברוק ודייויס/רויטרס

גם פרנק ווגל המאמן ניסה לגונן על הכוכב שלו ואמר: "לברון קיבל מרפק לחזהו מסטיוארט והוא ניסה למנוע את המגע הזה. הוא פגע בסטיוארט בטעות וזה הצדיק הרחקה". סטיוארט וג'יימס לא דיברו עם התקשורת לאחר המשחק, כאשר הסנטר נזקק לחמישה תפרים בפניו.

מי שספג את מירב הביקורת במהומה הזו היה דווקא ראסל ווסטברוק, כאשר השופטים טוענים שהוא יותר ניסה לחמם את המצב במקום להרגיע. במסע"ת לאחר המשחק הוא התפלא שהוא קיבל עבירה טכנית: "מדוע קיבלתי טכנית? לא ידעתי שקיבלתי טכנית. זה מעניין. כנראה שזה בגלל שאני ראסל ווסטברוק. השופטים היו צריכים להדביק טכנית למישהו ואני הבנאדם הכי קל לעשות לו את זה".

שחקן העבר גילברט ארינאס התלוצץ על פרשת לברון, וכתב פוסט משעשע שבו הוא מגדיר את "חוקי הליגה" ומזהיר את שחקן דטרויט על כך שהעז להתעסק עם המלך:

"אייזיאה סטיוארט, אהלו אחי, אני הולך להיות אמיתי לרגע - תארוז את כל הדברים שלך, קח את מעילי החורף ואת המגפיים שלך, כי הולכים להעיף אותך בטרייד לבודפשט או איפשהו... אני לא יודע איזו שטות עם דם נכנסה לך לעין, אבל אתה לא יכול ככה להיכנס במלך בטלוויזיה... יעשו לך בדיקות סמים מיוחדות, רק כדי לוודא שההתפרעות הזאת "לא קשורה לסמים" כי "אנחנו לא עושים דברים כאלה ב-NBA", כנראה לא קראת את ההוראות על ניסיונות לקטטות בליגה:

1. אל תתעמת עם לברון או קווין דוראנט בחיים
2. שני החבר'ה הבהירים סטפן קרי וקליי תומפסון, אל תיתן לחזה שלך להתקשח לידם או שאתה גמור
3. יש רק שתי קבוצות בליגה שמותר להן ללכת מכות בלי לקבל קנסות, ואלה הקבוצות שבהן משחקים כריס פול ורייג'ון רונדו
4. חכה שהחברים שלך לקבוצה יקיפו אותך ורק אז תתנהג כמו קשוח (בשביל הקהל), תמכור את זה כאילו זה WWE

"אז בהצלחה בהמשך.... לדעתי זה הרבה יותר גרוע מתקרית האקדח בחדר ההלבשה, יש שיאמרו שזה גרוע מניסיון רצח... הדבר היחיד שיכול להציל אותך עכשיו זה אם מייקל ג'ורדן ישלוף את פרק 11 מ"הריקוד האחרון" כשהוא עורך החוצה את כל הקטעים של סקוטי פיפן משיקגו, או ונסה בריאנט מורידה מהשמים את קובי לעונה אחרונה.

"אם אתה חושב שאני מדבר בולשיט, תשאל את אנס קאנטר, הוא התקרב מדי לקינג ג'יימס ב-2016/17 ומאז נשיא טורקיה מנסה לרדוף אחרי התחת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully