וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "היינו עצבניים על איך ששיחקנו ביום שישי"

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 23:41

היווני אחרי הניצחון הגדול בראשון לציון: "עכשיו אנחנו רוצים להתאושש גם מול אלבה". הכתומים מחכים לתשובה מדריל מונרו, גודס: "כרגע הקבוצה לא מספיק טובה"

מכבי תל אביב מחצה הערב (ראשון) 56:86 את מכבי ראשון לציון בחוץ, בקרב קצוות שסייע לדאבליסטית לשפר את מצב רוחה לאחר שהובסה על ידי אולימפיאקוס ביורוליג ביום שישי האחרון. הקבוצה מעיר היין, מצדה, נותרה עם ניצחון אחד משבעה משחקים בליגה ומחפשת את השינויים בסגל שיוציאו אותה מהבוץ, כאשר אחד כזה עשוי להגיע בדמותו של דריל מונרו. הכתומים פנו לשחקן הפנים שבילה שלוש עונות בקבוצה וממתינים לתשובה ממנו.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס סיכם את הניצחון: "השחקנים הגיבו אחרי משחק רע, היינו צריכים משחק טוב וזה מה שקרה. התחלנו את המשחק מרוכזים מאוד הגנתית, בלבלנו את המשחק של היריבה, וזה מה שתכננו, פתחנו יתרון דו ספרתי ומאז שלטנו עם משחק התקפי והגנתי נהדר. אם תראו את האחוזים של ראשון, זה מההגנה הטובה שלנו כי הם טובים מאוד, למרות שיש להם רק ניצחון אחד, הם נלחמים. גרמנו למשחק להיראות קל. צריך להסתכל על 52 הריבאונדים ו-26 האסיסטים שלנו, כל השחקנים שהשתתפו רשמו משחק טוב. עכשיו אנחנו רוצים להתאושש גם ביורוליג מול אלבה. אני מאחל הצלחה לנבחרת ישראל בשני המשחקים שלה".

עוז בלייזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"תמיד מוכן לשחק". עוז בלייזר/ברני ארדוב

היווני התייחס לתבוסה נגד קבוצתו לשעבר אולימפיאקוס: "כולם היו עצבניים מאוד מאיך ששיחקנו ביום שישי. החטאנו שם שבעה ליי אפים מתחת לסל ברבע הראשון וחמש שלשות פנויות, זה היורוליג ולפעמים יש הפסדים בגלל לוח המשחקים. אתה לא רענן ואתה משחק כל כך הרבה משחקים, והיריבה פחות עייפה. זה היה אחרי שני משחקים קשים. כל הקבוצות ביורוליג מפסידות כאלה משחקים, הדבר החשוב זה להישאר חזק מנטלית. זה מרתון, אם אתה מפסיד משחקים בצורה כזאת, זה לא אסון כי כבר הוכחנו שאנחנו יודעים לנצח משחקים גדולים. אחרי הפסדים קשים צריך לשמור על הראש שלנו למעלה, רק בגלל זה שיחקנו טוב היום".

על התצוגה הנהדרת של עוז בלייזר אמר המאמן: "עוז תמיד מוכן לשחק. יש משחקים שהוא לא קולע, אבל לא אכפת לי מי קולע אלא מי עוזר לקבוצה. ביום טוב הוא יכול לקלוע. הוא תמיד מוכן לעזור, המנטליות שלו תמיד בכיוון הנכון. אני מקווה שאנחנו במומנטום נכון, שכולם יהיו מוכנים לעזור בכל המשחקים, לא רק בליגת העל אלא גם ביורוליג. אנחנו עובדים עם השחקנים ובוטחים בהם, אבל כל הבלאגן שהיה לנו בתחילת העונה גרם לנו לבעיות בכימיה. אני מקווה שאנחנו בסוף של זה".

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מכבי ראשון לציון במשבר. גיא גודס/ברני ארדוב

בצד המפסיד, גיא גודס דיבר על המשבר של מכבי ראשון לציון: "שלושת האימונים האחרונים היו הרבה יותר טובים, אבל התחלת המשחק, חוסר היכולת שלנו לעשות נקודות ולהגיע לדברים שדיברנו עליהם, השפיעו עלינו מנטלית. מכבי קלעו רק 19 נקודות, אבל מבחינה התקפית לא הצלחנו להגיע למקומות שלנו, זה פגע בנו. בחצי היה סוג של גארבג' טיים. מפה החבר'ה נשברו, ניסינו לשחק על הכבוד שלנו".

בנוגע למאבקי הירידה אמר: "זו פעם ראשונה שאני צריך להתמודד עם דבר כזה, כשחקן הייתי שם עם הפועל חיפה כילד. זה הרבה אופי, יותר מאמץ, אגרסיביות ודברים אחרים. זו שנה שונה, לא פשוטה, יותר מאתגרת מהשנים שהכל הולך טוב ואתה מנצח והסגל שלך איכותי ויש המשכיות וכימיה. הקושי הזה מאוד גדול ולפעמים מתסכל את כל מי שמסביב. אנשים חזקים נמדדים בתקופה הזאת, צריך לנסות למצוא פתרונות, לחפש שינויים. אף אחד מהשחקנים לא שכח לשחק, אף אחד לא שכח לאמן".

על כך שגם מעמדו הולך ומתערער הוסיף גודס: "בביזנס שלנו אין הבטחה לשום דבר. אנשים צריכים לקבל החלטות כאלה ואחרות, אין לך שליטה על הדברים האלה, מי שלא מספיק חכם וחזק, שלא יהיה בעסק הזה. או שיהיה עיתונאי או שישב בקהל. לא כל אחד יכול. אנחנו צריכים לחשוב על שינויים כלשהם, לנסות לשפר את הקבוצה, כרגע היא לא מספיק טובה".

נתנאל ארצי, מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"אסור להוריד את הראש". נתנאל ארצי/ברני ארדוב

הפורוורד נתנאל ארצי אמר: "זה לא נראה כמו שאנחנו רוצים. אנחנו צריכים להישאר עם הראש למעלה. זו תקופה לא פשוטה. הקריירה שלי לא הכי ארוכה, אבל חוויתי דברים כאלה. צריכים להישאר חזקים גם באמונה הפנימית שלנו כשחקנים, כצוות, כמועדון, כמה שזה קשה, אף שחקן לא רוצה להיות בצד המפסיד. אנחנו יוצאים לפגרה ואני מבטיח לעצמי לעשות מאמצים לחזור שונה משבעת המשחקים שהיו עד עכשיו. צריך להמשיך להאמין. לא יודע מה יהיה בפגרה, יש לי את הנבחרת, אנחנו החבר'ה הישראלים נישאר מחוזקים וגם שאר שחקני הקבוצה. אנחנו משפחה. צריכים להראות יותר דברים שהצוות רוצה. אנחנו בספורט מקצועי ודברים כאלה קורים. אנחנו באמת רכים. ריבאונד זה עניין של רצון. אנחנו צריכים למצוא את הדרך ולא להוריד את הראש גם ב-20 ו-30 הפרש. אנחנו קבוצה חדשה, הפתיחה שלנו לא הייתה הכי טובה, אבל אנחנו בתחילת הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully