וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו קינגס פיטרה את לוק וולטון, אלווין ג'נטרי צפוי להחליפו

בתום קצת יותר משנתיים בתפקיד, המאמן בן ה-41 סיים את דרכו אחרי שבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים. ככל הנראה, עוזרו ימונה במקומו

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

מאמן סקרמנטו קינגס לוק וולטון הפך למפוטר הראשון לעונת 2021/22 ב-NBA, לאחר שסיים הערב (ראשון) את דרכו בקבוצת מבירת קליפורניה בתום קצת יותר משתי עונות. הקינגס הפסידו בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים ומחזיקים כעת במאזן של 6 ניצחונות לעומת 11 הפסדים, שמציב אותם במקום ה-12 במערב. במהלך הקדנציה שלו עם ה"מלכים", וולטון רשם 68 ניצחונות ו-93 הפסדים.

עוזרו של וולטון, אלווין ג'נטרי ששימש כמאמן ראשי בחמש קבוצות שונות בליגה הטובה בעולם, צפוי להיות זה שיחליף את וולטון על הקווים לפי דיווח ב-ESPN. עוד מועמד שהוזכר הוא דאג כריסטי, שחקן העבר של הקבוצה שהצטרף לצוות המקצועי בעונה הנוכחית.

שחקני סקרמנטו קינגס חוגגים עם דיארון פוקס. GettyImages
פתיחת העונה הגרועה עלתה לוולטון במשרה. שחקני סקרמנטו קינגס/GettyImages

סקרמנטו מחזיקה ברצף הפעיל הכי ארוך ב-NBA של עונות ללא העפלה לפלייאוף, שבו לא הופיעה מאז עונת 2005/06. 10 מאמנים שונים הדריכו את הקינגס ב-15 השנים האחרונות, אולם אף אחד מהם לא הצליח לקטוע את הבצורת.

בהדרכתו של וולטון, שלפני כן שימש כעוזר מאמן גולדן סטייט ווריירס וכמאמן ראשי בלוס אנג'לס לייקרס, סקרמנטו דורגה העונה במקום ה-26 בליגה ביעילות הגנתית, כאשר את העונה שעברה היא סיימה במקום האחרון בקטגוריה הזו. הקינגס מדורגים במקום ה-29 בנקודות בצבע ונקודות מהזדמנות שנייה של היריבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully