וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייק טייסון שכב עם מעריצות לפני קרבות כדי שלא יהרוג את יריביו"

שומר הראש של המתאגרף האגדי חשף פרט הזוי מהקריירה של האמריקאי: "הוא חשש שיהרוג מישהו בזירה, אז כך הוא הוריד מכוחו ופרק עצבים. החבאתי בנות בשירותים". וגם: המתאגרף חשף כי צרך רעל קרפדות

מייק טייסון, אחד המתאגרפים הגדולים אי פעם, תמיד היה ידוע כבן אדם שנוי במחלוקת. מתקרית אונס שהובילה למאסר ועד נשיכה באוזן של יריבו בקרב, טייסון היה מעורב בהמון שערוריות. אחד האנשים שהיו הקרובים ביותר אליו בשיאו, שומר הראש רודי גונזאלז, חשף בפני התקשורת הבריטית כמה פרטים מדהימים מהקריירה של מתאגרף העבר.

גונזאלז סיפר שהחשש הכי גדול של טייסון שהוא יהרוג מתאגרף אחר בזירה: "הוא כל כך פחד מזה, הוא ידע שהוא מסוגל לזה. לא יהיה מוגזם להגיד שהוא היה פוגע באנשים כמו רכבת".

אז כיצד האמריקאי פתר את הבעיה? "מרוב שהוא פחד הוא היה צריך לעשות סקס עם מעריצות לפני קרבות כדי לפרוק עצבים", סיפר גונזאלז, "הוא היה צריך לשכב איתן כדי להפחית מהכוח שלו, אז הייתי מסתיר בנות בשירותים ובחדרי ההלבשה".

מייק טייסון מגיש בקשה לפשיטת רגל. Al Bello, GettyImages
מה שהוא עשה כדי לחוס על יריביו... טייסון/GettyImages, Al Bello

גונזאלז אף סיפר כי מדי פעם טייסון "היה הולך להיות דקה עם מישהי, שוכב איתה, ואז כשהוא יצא הוא היה אומר 'אוקיי, היריב שלי הולך לחיות הלילה'".

סיפור זה מצטרף לחשיפתו של טייסון בנוגע להרגלי צריכת הסמים שלו. האמריקאי בן ה-55 סיפר כי הוא החל לצרוך רעל של קרפדות והסביר מה זה עשה עבורו: "בטריפים שלי ראיתי שהמוות הוא יפה. הבנתי שגם החיים וגם המוות צריכים להיות יפים, הרעל לימד אותי שלא אשאר כאן לנצח, שיש תאריך תפוגה".

עוד בוואלה!

מזעזע: לוחם MMA נעצר אחרי שנשך את אשכיו של שותפו לדירה

לכתבה המלאה
המתאגרף מייק טייסון. GettyImages
סבל מדימוי עצמי נמוך. טייסון/GettyImages

"הייתי מעשן סמים קשים, קוקאין, אז למה לא זה?", המשיך טייסון, "זה עוד מימד. לפני הרעל הייתי שבר כלי, הייתי היריב הכי קשה שהתמודדתי מולו. היה לי דימוי עצמי נמוך, לאנשים עם אגו גדול הרבה פעמים יש דימוי כזה של עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully