וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לאליפות: ההישג של פיקסלוט

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 12:50

פיקסלוט הישראלית נכנסה לראשונה לרשימת מותגי הספורט המובילים בתחום החדשנות - POWER LIST 50 לצד פיפ"א, אופ"א, NBA, NFL, בי.בי.סי, פוקס, אמזון ועוד

קבוצת STA, המובילה העולמית בסקירה, דירוג וחשיפת טכנולוגיות ספורט, פרסמה את הסקירה השנתית של טכנולוגיות הספורט המובילות לשנת 2021 וכן את דירוג ה-POWER LIST רשימת 50 מותגי הספורט המובילים את החדשנות בתחום. חברת הספורט-טק הישראלית, פיקסלוט, מהמובילות העולמיות בתחום פתרונות אוטומטיים לשידור, הפקה וניתוח אירועי ספורט, נכנסה לראשונה לדירוג. בנוסף, פיקסלוט דורגה כאחת המותגים המובילים את החדשנות בתחום שידורי הספורט וה-OTT. הדירוג סוקר את החידושים האחרונים בארגוני הספורט הגדולים והמובילים בעולם בתחומי השידור, טכנולוגיות, ניתוח דאטה וגופים מנהלים.

אצטדיון כדורגל. שי פרדו,
מקדמת טרנספורמציה דיגיטלית. פיקסלוט/שי פרדו

עפ"י הסקירה שפורסמה, שוק טכנולוגיות הספורט העולמי צפוי להגיע לשווי של 8 מיליארד דולר עד סוף השנה ולשווי של למעלה מ- 40 מיליארד דולר עד 2026. מגיפת הקורונה העולמית היוותה זרז משמעותי לאימוץ של טכנולוגיות ספורט חדשניות אשר אפשרו בין היתר להמשיך לשדר משחקים לאוהדים, לייצר הכנסות חדשות עבור הליגות והקבוצות, וליצור חוויתFAN ENGAGEMENT חדשה.
"אנחנו גאים להיכנס לרשימה מכובדת זו של המותגים המובילים בעולם שם עולמי כמו פיפ"א, אופ"א, בי.בי.סי, סקיי ניוז ועוד. הבחירה בנו בדירוג זה מחזקת את פיקסלוט כחברה המקדמת את הטרנספורמציה הדיגיטלית של עולם הספורט ומספקת פתרונות פורצי דרך לשידור ולאנליטיקות אוטומטיים מבוססי בינה מלאכותית בספורט", אמר יוסי טרבלוס סמנכ"ל השיווק של פיקסלוט.

"בכל יום ברחבי העולם מתקיימים מאות אלפי משחקי ספורט שלא זוכים לשידור. פיקסלוט מניעה את השינוי בשטח ומעניקה יכולת לשדר כל משחק מכל ליגה. ברחבי העולם משתמשים בפתרונות הטכנולוגיים שלנו שמספקים למאמנים כלים להמשיך ולשפר את יכולות הספורטאים הצעירים, לספורטאים את היכולת להמשיך לשחק, וביחד להעניק לקהילות את האפשרות להמשיך להיות מעורבים".

הטכנולוגיה פורצת הדרך של פיקסלוט מפיקה ומשדרת באופן אוטומטי מעל 100 אלף משחקים בחודש של למעלה מ 140 ליגות וטורנירים, מ-18,000 מגרשים מ- 62 מדינות ברחבי העולם, ללא צוות צילום או הפקה. המערכת של פיקסלוט כולל גם פלטפורמת שידור OTT ומעניקה חוויית צפייה שכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully