וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במו"מ מתקדם עם הבלם גבי קיקי

21.11.2021 / 9:57

הקמרוני שמשחק ברוך ברסט הבלארוסית הוזכר כמועמד למכבי נתניה, אך מסתמן כי יצטרף למלאבסים. פגש לפני כשנה את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות. דיניז עלול לשלם את המחיר ולעזוב

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה מנהלת בימים האחרונים משא ומתן מתקדם עם הבלם הקמרוני גבי קיקי, שחקנה של רוך ברסט הבלארוסית. קיקי הוזכר לאחרונה כמועמד למכבי נתניה, אך בסופו של דבר מסתמן כי בקרוב יחתום בפתח תקוה.

חוזהו של הבלם הקמרוני בברסט מסתיים בסוף חודש דצמבר, כך שמיד עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר הוא יוכל לחתום באופן רשמי ולהגיע לישראל. מי שצפוי לעזוב בקרוב את מכבי פתח תקוה הוא הבלם מרכוס דיניז, שלא השתלב היטב מבחינה מקצועית ובקרוב יגיעו עמו ראשי המועדון על הסכם פיצוי כספי והתרת החוזה.

שחקן מכבי פתח תקוה, מרכוס דיניז. אודי ציטיאט
בדרך החוצה. דיניז/אודי ציטיאט

לפני שנה הגיע קיקי לישראל, כששיחק במדי דינמו ברסט הבלארוסית נגד מכבי תל אביב בסיבוב במוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הבלם הרשים ביכולתו כבר אז נגד הצהובים וככל הנראה נרשם בפנקסם של כמה מועדונים בישראל.

במקביל למגעים המתקדמים עם הבלם קיקי, מחפשים בפתח תקוה גם חלוץ זר נוסף, לחיזוק החלק הקדמי של הקבוצה.

בסוף השבוע, עם חזרת משחקי ליגת העל, תצא פתח תקוה למשחק חוץ, נגד מכבי נתניה ותנסה לשפר את מצבה הרעוע בתחתית הטבלה. שתי הקבוצות מתקשות לנצח העונה והן נמצאות מרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully