וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קלופ מודה: ההשתוללות שלו על הקווים הדליקה את ליברפול

ליברפול פירקה 0:4 את ארסנל, במשחק שהתעורר אחרי העימות בין המאמנים על הקווים. ארטטה: "ראיתי את הקבוצות הגדולות בעולם מגיעות למגרש הזה וקורסות"

תקציר: ליברפול - ארסנל 0:4/ספורט1

קרב די מכוער על הקווים בין מאמני ליברפול וארסנל יורגן קלופ ומיקל ארטטה הדליק אמש (שבת) את האוהדים באנפילד במפגש בין הקבוצות, לפני שליברפול כבשה רביעייה בדרך ל-0:4 מרשים על היריבה מלונדון בקרב הצמרת של הפרמיירליג. אחרי חצי שעה די שקטה, קרב אווירי בין סאדיו מאנה לטקהירו טומיאסו הדליק את ארטטה, שטען למרפק מצד הסנגלי של ליברפול. קלופ נזעק להגן על שחקנו, והתקרב בזעם לעבר מאמן ארסנל. השופט הרביעי הפריד בין המאמנים, שנראו היו עצבניים על סף דחיפות. השניים הניפו ידיים וצעקו זה על זה, כשהעוזרים שלהם מנסים לרסן ולהרגיע אותם. השניים המשיכו בוויכוח גם אחרי שהשופט מייקל אוליבר הוציא כרטיס צהוב לשניהם.

מאמן ליברפול יורגן קלופ בעימות עם מאמן ארסנל מיקל ארטטה. רויטרס
מה הם נטפלים למאנה? קלופ עצבני/רויטרס

התקרית הלהיבה את הקהל באנפילד, והקבוצה הרימה את הרמה בדרך לארבעה שערים וניצחון ליגה ביתי שישי ברציפות, שהעלה אותה למקום השני בטבלה. קלופ הסביר את הזעם שלו, ואמר שנטפלים למאנה, כפי שעשו לו במשחק מול אתלטיקו מדריד. "ללא ספק, לא היה שום פאול של מאנה, אבל הספסל של ארסנל קפץ כאילו זה כרטיס אדום או משהו", אמר קלופ, "לא היה שם כלום, הוא אפילו לא נגע בו. זה היה פשוט שני שחקנים שעלו באוויר, ופתאום הספסל של ארסנל קפץ, וזה לא היה בסדר, ואמרתי את זה. ממש נמאס לי מזה, כולם מנסים ללכת על סאדיו ברגעים כאלה, זה פשוט לא בסדר".

עם זאת, קלופ יודע שהתשוקה והרגש שלו הדליקו את הקבוצה שלו והוציאו ממנה את המיטב. "השופט צדק, הגיע לי צהוב, אין לי בעיה עם זה. אי אפשר להתנהג ככה, אבל זה קרה בלהט הרגע. אני מאוד אמוציונלי על הקווים, אבל זה לא קורה הרבה, ויכוחים כאלה".

עוד בוואלה!

במעמד צד אחד: ליברפול הביסה את ארסנל 0:4

לכתבה המלאה
יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
מחצית שנייה נהדרת. קלופ/רויטרס
יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
מאבק האליפות חי וקיים. ליברפול/רויטרס

גם ארטטה לא לקח קשה מדי את התקרית. "הוא ניסה להגן על הקבוצה שלו, אני על שלי, וזה לא שינה הרבה. בסוף המשחק בירכתי אותו על הניצחון. מבחינתי תקריות כאלה הן חלק מהלהט של המשחק". על התבוסה אמר ארטטה: "פשוט התרסקנו. איבדנו את זה ל-20-15 דקות במחצית השנייה, והם הענישו אותנו, איבדנו לחלוטין את השליטה, והם נהנו מהמומנטום. ראיתי את הקבוצות הגדולות בעולם מגיעות למגרש הזה וקורסות. הם היו טובים מאיתנו במשך 96 דקות. זאת הרמה. הם ביחד כבר שש שנים, והיום ראו את ההבדלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully