וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעיות בליבו הכריעו? דיווח: אגוארו החליט לפרוש מכדורגל

עודכן לאחרונה: 20.11.2021 / 18:40

אחרי שברצלונה הודיעה שהחלוץ ייעדר 3 חודשים, בקטלוניה טוענים שמצבו הרפואי של הארגנטינאי אילץ אותו לפרוש והוא יכנס מסע"ת בשבוע הבא

תקציר: לסטר סיטי - צ'לסי 3:0/ספורט1

האם ה-1:1 הביתי של ברצלונה נגד אלאבס לפני פחות מחודש היה משחקו האחרון בקריירה של סרחיו קון אגוארו? העיתונאי הקטלאני ג'רארד רומרו מדווח שהבעיות בליבו הכריעו את הארגנטינאי, שיערוך בשבוע הבא מסיבת עיתונאים ויודיע רשמית על פרישה מוקדם מהמתוכנן.

סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה לצד ג'רארד פיקה. רויטרס
הבעיות בלב יכריעו? אגוארו/רויטרס

כזכור, ברצלונה הודיעה שהארגנטינאי ייעדר כשלושה חודשים בגלל הבעיות שהתגלו בליבו לאחר אותו משחק מול אלאבס שבו הוא הוחלף לפני המחצית בשל כאבים בחזהו. זמן קצר לאחר השמועות הראשוניות על כך שהוא עומד לפרוש, אגוארו צייץ לעוקביו וטען שהוא עדיין מקווה לחזור בעוד 3 חודשים, בהתאם כמובן להמלצות הרופאים. אלא שכעת בקטלוניה טוענים שמצבו הרפואי של החלוץ בן ה-33 לא מאפשר לו לחזור לכדורגל מקצועני.

אגוארו, 33, עשה את הפריצה שלו באירופה במדי אתלטיקו מדריד אבל הפך לאגדה של ממש במנצ'סטר סיטי, במדיה הוא כבש לא פחות מ-184 שערים (הכי הרבה של שחקן בפרמיירליג עבור אותו מועדון). הוא זכה עם סיטי בחמש אליפויות, כולל שער הניצחון הבלתי נשכח נגד ק.פ.ר באליפות האחרונה. לאגוארו יש גם 101 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, בהן הוא כבש 41 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully