וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו ניצחה את ויטסה ודסה ועלתה לפסגה, ניצחון דרמטי לסולומון

איינדהובן הסתדה ללא זהבי הפצוע והשיגה 0:2. עבדה וביטון בגמר גביע הליגה בסקוטלנד, הפסדים לקליימן, וייסמן וחוגי

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ויטסה ארנהיים 0:2/ספורט1

* מנור סולומון נכנס בדקה ה-57 במשחק בו שחטאר דונייצק השיגה 0:2 דרמטי על רוך לבוב. הקבוצה של רוברטו דה זרבי התקשתה במשך דקות ארוכות עד שמרקוס אנטוניו (86) וטטה (88) מצאו את הרשת. שחטאר ודינמו קייב צמודות בפסגה האוקראינית.

* פ.ס.וו איינדהובן שחסרה את ערן זהבי הפצוע, עלתה לפסגת הטבלה בהולנד אחרי 0:2 חלק על ויטסה. איברהימה סנגארה וברומה כבשו עבור פ.ס.וו, אלי דסה שיחק 80 דקות במדי המפסידה שמדורגת במקום החמישי. המשחק נערך מול יציעים ריקים בשל התפרצות הקורונה בהולנד.

* סלטיק של ליאל עבדה וניר ביטון, ניצחה את סט. ג'ונסטון 0:1 ועלתה לגמר גביע הליגה. ג'יימס פורסט כבש בדקה ה-73, ארבע דקות אחרי שנכנס במקום עבדה. ביטון השלים 90 דקות.

* ג'וזף גנדה היה שותף להפתעת המחזור באוסטריה, כשאדמירה סחטה 0:0 מרד בול זלצבורג בחוץ. גנדה נכנס כמחליף בדקה ה-57, עילאי אלמקייס נעדר בגלל עוד פציעה.

שחקן ויטסה אלי דסה, מול מאורו ג'וניור, פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
דסה מול פ.ס.וו והציעים הריקים/GettyImages, Soccrates Images

* שון וייסמן שיחק 57 דקות בלבד בהפסד של ריאל ויאדוליד 3:1 אצל מוליכת הליגה השנייה בספרד, אלמריה. ויאדוליד הוליכה 0:1, אבל אוסקר פלאנס הורחק בדקה ה-37 והסגולים-לבנים ספגו שלושה שערים במחצית השנייה.

* בוריס קליימן שיחק 90 דקות בהפסד של וולוס 2:0 לאופי כרתים במחזור ה-10 ביוון. אחרי פתיחת עונה פנטסטית, הקבוצה של השוער הישראלי סופרת חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. ג'ון טוראל הספרדי כבש צמד בדקות 12 ו-50.

* דור חוגי נכנס בדקה ה-81, אבל לא מנע מוויסלה קרקוב הפסד 3:1 ליאגלונייה ביאליסטוק במחזור ה-15 בפולין. ויסלה במקום ה-13 מתוך 18.

* אסף צור לא שותף בהפסד של אנורתוזיס פמגוסטה 3:2 לאולימפיאקוס ניקוסיה בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully