וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון והלייקרס לא מתרגשים מרצף ההפסדים: "אנחנו ממש לא בפאניקה"

הקבוצה מעיר המלאכים ספגה הפסד שלישי ברציפות כשהובסה בבוסטון, הכוכב שחזר אחרי 8 משחקים: "נותרו עוד 65 משחקים, זה המון". סקסטון סיים את העונה

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

גם החזרה של לברון ג'יימס לפרקט אחרי שמונה משחקים בחוץ לא ממש עזרה ללוס אנג'לס לייקרס, שספגה הלילה (בין שישי לשבת) הפסד שלישי ברציפות. הקבוצה מעיר המלאכים הובסה מול בוסטון 130:108 רגע לפני שלושה משחקי חוץ לא פשוטים שממתינים לה מול דטרויט פיסטונס, ניו יורק ניקס ואינדיאנה פייסרס.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום. GettyImages
"מבחינה פיזית הרגשתי טוב". לברון מול טייטום/GettyImages

"אנחנו ממש לא בפאניקה", הודה לברון בסיום. "נותרו עוד 65 משחקים עד לסיום העונה וזה המון. ברור שאנחנו צריכים להשתפר ולא משנה מי משחק. מבחינה פיזית הרגשתי טוב, הגוף שלי בסדר וזו הסיבה שעליתי לפרקט. אני מחכה לראות איך ארגיש בימים הקרובים ואם ארגיש טוב יותר אדע שהפציעה שלי משתפרת".

"אנחנו יכולים לשחק כל לילה ולקלוע בלי סוף, אבל אני לא חושב שזה קשור להתקפה שלנו, אלא למשחק ההגנה", הוסיף אנתוני דייויס. "אנחנו פשוט צריכים להיות טובים יותר בהגנה". "לכולם יש ציפיות גבוהות מאוד מאיתנו", הוסיף ראסל ווסטברוק. "בצדק, אבל בפועל אנחנו לא משחקים אחד עם השני תקופה ארוכה, אלא להיפך. לאף אחד לא אכפת ואני מבין את זה, אבל אנחנו זקוקים לעוד זמן".

"היינו חלשים מאוד בפתיחת המחצית השנייה", ציין פרנק ווגל. "היינו תקועים, ואם לומר את האמת זה משקף את המשחק כולו ולא רק את הרבע השלישי. אנחנו לא מרימים ידיים ובטוח שעוד נתחבר, אבל זה ייקח עוד קצת זמן. כשאנחנו משחקים את הכדורסל שלנו, זה נראה יפה מאוד. כולם רואים את הפוטנציאל שלנו ולמה אנחנו מסוגלים".

עוד בוואלה!

לברון חזר בתבוסה של הלייקרס בבוסטון, הארדן הבריק בניצחון ברוקלין

לכתבה המלאה
ביל ראסל כדורסלן עבר אמריקאי. GettyImages
ריגש את טייטום. ראסל ביציע/GettyImages

"אני מאושר מהניצחון", אמר ג'ייסון טייטום שהבריק עם 37 נקודות אצל הסלטיקס. "ביל ראסל האגדי צפה בנו מהצד, וזו הרגשה מדהימה. לא זכיתי לראות אותו משחק, אבל כן ראיתי מהלכים שלו בטלוויזיה ועכשיו הוא יושב וצופה בי משחק. זה משוגע בעיניי".

קליבלנד קיבלה בשורה לא פשוטה: הגארד המצוין קולין סקסטון עבר ניתוח במיניסקוס ולא ישוב עוד לשחק העונה. סקסטון נפצע בשבעה בנובמבר, במשחק של הקאבס מול ניו יורק ניקס ומאז לא שיחק. האבחנה דיברה על קרע במיניסקוס של ברך שמאל והלילה הוא עבר את הניתוח שישבית אותו לזמן ממושך. הגארד רשם פתיחת עונה מצוינת ביחד עם קבוצתו כשקלע 16 נקודות ביחד עם 3.3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים ב-11 המשחקים הראשונים של העונה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully