וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.ס רמת השרון ניצחה 29:35 את מכבי ראשון לציון

הבלתי מנוצחת היחידה בליגה סיפקה הצגה מול האלופה, הפועל ראשון לציון רשמה 27:34 במוצקין. ארבע קבוצות חולקות יחד את הפסגה

המחזור השמיני בליגת ווינר בכדוריד הגיע היום (שישי) לסיומו, כשבמוקד הניצחון הגדול של א.ס רמת השרון הבלתי מנוצחת 29:35 על האלופה מכבי ראשון לציון, תוצאה שבעקבותיה בפסגה ניצבות ארבע קבוצות כשלכל אחת 12 נקודות.

א.ס רמת השרון נגד מכבי ראשון לציון, כדוריד. דליה נבעה, אתר רשמי
הבלתי מושלמת היחידה בליגה. רמת השרון/אתר רשמי, דליה נבעה

א.ס רמת השרון - מכבי ראשון לציון 29:35 (13:15)

מי כמו רמת השרון מבינה שכדי להגשים חלום ולזכות בתואר היסטורי, הדרך עוברת בלהתעלות מול האלופה. היום היא עשתה זאת עם ניצחון גדול שהותיר אותה הקבוצה היחידה בליגה שטרם נוצחה העונה וגם העלה אותה לפסגה, אותה היא חולקת עם הפועל ראשון לציון, מכבי ראשון לציון והפועל אשדוד.

ראשון לציון הגיעה גם היא בכושר מצוין ואחרי שישה ניצחונות רצופים, גם החלה את המשחק בצורה טובה ועלתה ליתרון 3:5 בפתיחה, אלא ששם החלה ריצה נהדרת של המארחת (הרבה בזכות רצף עצירות של טומיסלב סטויקוביץ') ונרשם המהפך שהחזיק מעמד עד הסיום. איבן מושיץ עם 8 שערים הוביל את כובשי רמת השרון, ירמי סידי עם מספר שערים זהה בלט בראשון לציון.

מכבי קרית מוצקין - הפועל ראשון לציון 34:27 (15:13)

אחרי פתיחת עונה נהדרת, היה ברור ששני המשחקים הקרובים נגד הפועל ומכבי ראשון לציון הם מבחן עבור מוצקין. את הראשון היא לא צלחה, והפועל ראשל"צ שבה למסלול הניצחונות אחרי שיוויון מול רמה"ש והפסד בהרצליה. מרבית שלבי המחצית הראשונה סיפקו משחק צמוד, עד שמילוש בואישיץ' הבקיע שני שערים רצופים והוביל את האדומים ליתרון בהפסקה. במחצית השנייה הפועל החלה לברוח ובנתה את היתרון שלה שכבר עמד בשיא על 8 שערים - הרבה בזכות יכולת התקפית טובה של בואישיץ' שסיים עם 8 שערים. נדב כהן הוסיף 6 ועוז חממי 5. בקרית מוצקין היו אלו שוב הזרים שהובילו את הכיבושים - פיליפ לאובץ סיים עם 8 שערים, נמניה סקורוביץ' עם 6 ואלכסנדר בושיץ' עם 5.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניקולה סקורוביץ', מכבי קרית מוצקין. הדר ואן קולא, אתר רשמי
ניקולה סקורוביץ' עולה מעל הגנת ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא

הפועל חבל אילות - מ.כ יובלים חולון 38:29 (18:10)

חולון המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה. החניכים של ניסים פלח השיגו את הניצחון החמישי (11 נק' בסה"כ שכעוד מצפה להם משחק השלמה נגד קרית אונו), ומעשית הם הבטיחו את מקומם בבית העליון. מנגד, אילות מסובכת בחלק התחתון עם 3 נקודות בלבד. חולון סיפקה אמירה ברורה כבר בפתיחה כשהוליכה 2:7, הגדילה את היתרון כשפטריק אובינה חותם את המחצית ב-10:18. חולון המשיכה את המגמה במחצית השנייה ועלתה ליתרון דו סיפרתי. קסם עמיאל הצעיר, מלך שערי ליגת ווינר, הבקיע מחזור נוסף בדו סיפרתי - הפעם 13 שערים ובכך העלה את מאזנו בראש טבלת הכובשים ל-73 שערים ב-8 משחקים.

בני הרצליה - הפועל קרית אונו 24:27 (11:11)

הרצליה שבה למסלול הניצחונות בסיומו של משחק דרמטי. אחרי 50 דקות צמודות, המארחת פתחה יתרון של שלושה שערים שנשמר עד לסיום והחזיר אותה לתמונת המאבק על ההעפלה לבית העליון (הקטינה את הפיגור ממוצקין שבמקום ה-6 לשתי נקודות בלבד).. ברק קרמון הוביל את מבקיעי הרצליה עם 5 שערים, בן ליברטי, נמניה גודוויק, דושאן אנדרייביץ' ואלון אוברמן כבשו 4 כ"א. ניקולה קדזו הקרואטי ערך בכורה בהרצליה וכבש שני שערים. אורן מאירוביץ' הצטיין בשער עם 17 עצירות בכ-40 אחוזים. מנגד, אונו איבדה גובה במאבק על הבית העליון (הגם שעוד מצפה לה משחק השלמה מול חולון). הרבו לכבוש לאונו - עמית גל 7, אלעד קפון 5, דאליבור סוקיץ' 4.

מ.כ באר שבע - א.כ נס ציונה 35:27 (12:14)

באר שבע הוליכה בתום המחצית הראשונה וכבר פינטזה על ניצחון ונקודות בכורה העונה, אבל המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. החניכים של סער פרנקל התעשתו, הפכו את התוצאה והעלו את היתרון בהדרגה עד לסיום בדרך לניצחון הליגה השלישי שלהם העונה. נס ציונה עלתה למקום השמיני והיא מפגרת בשלוש נקודות אחר המקום השישי שמוביל לבית העליון, בעוד באר שבע עם הפסד שמיני.

כדוריד, המפגש בין מ.כ באר שבע לקבוצת א.כ נס ציונה. דניאל כהן, אתר רשמי
באר שבע כבר פנטזה על נקודות בכורה, אך שוב הפסידה/אתר רשמי, דניאל כהן

במשחק נוסף שנערך אתמול ופתח את המחזור, ניצחה הפועל אשדוד 26:30 את מכבי דימונה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully