וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של מקום אחד: נבחרת ישראל במקום ה-79 בדירוג פיפ"א

שחקניו של רוטנשטיינר מדורגים בין עומאן לקוראסאו, בלגיה כמעט ואיבדה את הפסגה לברזיל. איטליה ירדה שני מקומות, הולנד שוב בעשירייה, עלייה היסטורית לקנדה ואוסטריה מעל סקוטלנד

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

עם סיומה של פגרת הנבחרות, פיפ"א פרסמה את את הדירוג העולמי העדכני שלה. נבחרת ישראל, שסיימה את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם הפסד 4:2 באוסטריה וניצחון 2:3 על איי פארו, עלתה מקום אחד בדירוג וכעת היא נמצאת במקום ה-79, בין עומאן לקוראסאו.

על המקום הראשון שומרת בלגיה, אך היא הייתה קרובה לאבד אותו החודש לברזיל השנייה. ה"שדים האדומים" סיימו ב-1:1 מול ויילס, אך הצליחו להישאר בפסגה לאור ה-0:0 של הסלסאו מול ארגנטינה. אגב, האלביסלסטה משלימה את החמישייה הראשונה, כאשר צרפת שלישית ואנגליה רביעית. אלופת אירופה איטליה, שסיימה את שני משחקיה בתיקו ולא הצליחה להעפיל אוטומטית למונדיאל, ירדה מהמקום הרביעי לשישי.

שחקן נבחרת בלגיה קווין דה בראונה. רויטרס
בלגיה כמעט איבדה את הפסגה. דה בראונה/רויטרס

מי שמשלימות את העשירייה הן ספרד (7), פורטוגל (8), דנמרק (9) והולנד (10), שחוזרת לעשירייה המובילה לראשונה מאז 2014, השנה בה השתתפה לאחרונה במונדיאל. מי שאיבדה את המקום בעשירייה היא מקסיקו, שבעקבות ההפסדים לארצות הברית וקנדה במוקדמות המונדיאל צנחה מהמקום התשיעי ל-14. ואם כבר מדברים על קנדה, הנבחרת שמתקרבת להופעה ראשונה בגביע העולם מאז 1986 עלתה למקום ה-40, הגבוה ביותר שלה מאז דצמבר 1996.

שחקני נבחרת סקוטלנד חוגגים עם צ'ה אדמס. רויטרס
מעל אוסטריה בבית, מתחתיה בדירוג. שחקני נבחרת סקוטלנד/רויטרס

מה"בית הישראלי" שזה עתה הסתיים במוקדמות המונדיאל, דנמרק התשיעית היא כמובן הנציגה היחידה בעשירייה הראשונה. סגנית הבית, סקוטלנד, מדורגת במקום ה-38, בעוד אוסטריה, שכידוע סיימה אחרי סקוטלנד וישראל, נמצאת במקום ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully