וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאצ'יי מקושבסקי הרשים, הפועל נוף הגליל שוקלת להחתימו

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 18:19

הפולני גילה יכולת טובה במחנה האימונים ועשוי להצטרף. אם זה יקרה, גוטי יוקפא. משחק האימון נגד רמת השרון בוטל, הקבוצה תמשיך להתאמן בנהריה עקב מצוקת מגרשי אימונים באזור העמקים

תקציר: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל שוקלת להחתים את שחקן הכנף מאצ'יי מקושבסקי, לאחר שהפולני הרשים במהלך השבוע החולף שבו נבחן בקבוצה וגילה יכולת טובה. במקרה שהדבר אכן ייצא לפועל, יוקפא חוזהו של הבלם הברזילאי גוטי, ששוהה במולדתו ומחלים מניתוח בכתף.

מאצ׳יי מקושבסקי שחקן לך פוזנן. PressFocus/MB Media, GettyImages
מאצ׳יי מקושבסקי שחקן לך פוזנן/GettyImages, PressFocus/MB Media

הערב (חמישי) יסתיים מחנה האימונים הפועל נוף הגליל בנהריה, אך הקבוצה תמשיך להתאמן בעיר גם בשבוע הבא בעקבות מצוקת מגרשי האימון באזור העמקים. משחק האימון שתוכנן להיום נגד הפועל רמת השרון בוטל בסופו של דבר, והעולה החדשה עשויה לקיים אחד כזה נגד קבוצת הנוער של המועדון.

כחלק מהמחנה, הקבוצה ערכה אתמול אימון על שפת הים בהדרכתו של מאמן הכושר שרון כץ. "הייתה אווירה פנטסטית", אמר היום המאמן ירון הוכנבוים, "העברנו לשחקנים מסרים ודגשים התקפיים. נושא הפצועים העיב מעט על האווירה הטובה". הברזילאי פטרו סאס סיכם את המחנה ואמר: "הייתה אווירה מצוינת, המחנה תרם בעיקר לגיבוש החברתי בקבוצה. חבל שרמת השרון הבריזו ולא קיימנו משחק אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully