וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: מילווקי חזרה להיות "מפלצת בעלת שלושה ראשים"

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 11:52

יאניס פירק את הלייקרס עם 47 נקודות, הולידיי ומידלטון חוזרים, הבאקס יודעים: "נחזור למסלול". ומה עם לברון? בזמן שהכוכב "מקווה" לחזור, חבריו מחכים

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

אחרי פתיחת עונה מקרטעת, מילווקי הוכיחה הלילה (בין רביעי לחמישי) שלא כדאי להספיד אותה. זה אומנם בסך הכל ניצחון על הלייקרס נטולי לברון ג'יימס, אבל הרבה מעבר לזה: יאניס אנטטוקומפו שוב נראה כמו השחקן הבלתי ניתן לעצירה שהוא יכול להיות כשקלע 47 נקודות, קריס מידלטון חזר אחרי היעדרות של שמונה משחקים וקלע 16 נקודות (כולל שתי שלשות מכריעות), ולמעשה זו רק הפעם השלישית העונה שבה יאניס ומידלטון משחקים ביחד עם ג'רו הולידיי - השלישייה שכיכבה בפלייאוף בעונה שעברה בדרך לתואר. "זו המפלצת בעלת שלושת הראשים", אמר הגארד של הבאקס פאט קונהוטון, "השלישייה הזאת מניעה אותנו".

אנתוני דייויס מול יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס מול לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
כשיאניס במיטבו, ליריבות יהיה קשה. אנטטוקומפו/רויטרס

לדברי אנטטוקומפו, "אני חושב שעכשיו כשכריס חזר זאת הזדמנות טובה עבורנו לחזור למסלול. להתחיל לבנות את עצמנו, לקחת כמה משחקים. ונראה. אני לא יכול לחזות את העתיד, אבל אנחנו במקום טוב". ואם יאניס ימשיך להיראות ככה, אז באמת יש מקום לחשש: הגריק פריק סיים עם 18 מ-23 מהשדה (!), כולל 3 מ-4 מהשלוש ו-8 מ-11 מהעונשין.

וכל זה קורה כאשר מילדטון עדיין לא בשיאו והולידיי רק ב-3 מ-13 מהשדה כשהוא מתאושש מהפציעה בקרסול מתחילת העונה. "בהחלט התחלנו לאט יותר מכפי שחשבנו", אמר מידלטון על פתיחת העונה, "אבל זה קורה, וזה קרה, כך שעלינו למצוא את הדרך לחזור למסלול. הערב הייתה התחלה טובה".

עוד בוואלה!

אנטטוקומפו כיכב עם 47 נק' מול הלייקרס, ניצחון 10 רצוף לפיניקס

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
מה קורה? לברון/רויטרס

מנגד, הלייקרס ירדו למאזן 8:8, ולברון ג'יימס מקווה לחזור. לברון החמיץ את שמונת המשחקים האחרונים (הלייקרס במאזן 5:3) ולמעשה 10 מתוך 16 העונה. "אני מקווה", אמר כשנשאל אם ישחק מול בוסטון ביום שישי בלילה.

ג'יימס, שיחגוג 37 בחודש הבא, קלע בששת משחקיו העונה 24.8 נקודות למשחק (הכי מעט שלו מאז עונת הרוקי), 5.5 ריבאונדים (הכי מעט מאז עונת הרוקי) ו-7.0 אסיסטים (הכי מעט מאז 2015/16). הוא קולע 46.7 אחוז מהשדה (הכי מנמוך מאז עונת הרוקי) ורושם שיא שלילי של 4.2 איבודים למשחק. עם זאת, אנתוני דייויס בטוח שכשהוא יחזור לעצמו, גם הלייקרס ייראו אחרת.

"העמדנו קבוצה חדשה, ועדיין לא ראינו אותה", אמר על הלייקרס, שלא קיבלו הזדמנויות רבהות לשחק עם סגל מלא, על אף שנבנתה קבוצה חדשה, "ברגע שכולם יחזרו, רק אז נוכל לראות, למען האמת. עד אז נהיה חיבים להילחם עם כל מה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully