וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג הוא החשוד שנעצר. בית"ר: "אין קשר לפעילות המועדון"

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 16:36

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשישה ימים את מעצרו של הבעלים של בית"ר ירושלים, שנעצר יחד עם שבעה נוספים בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433. בבירה הבהירו: "פעילות המועדון נמשכת כסדרה". צפו בחוקרים במשרדי הקבוצה

בווידאו: חוקרי המשטרה במשרדי בית"ר ירושלים/צילום: רוני כנפו

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, הוא החשוד המרכזי בחקירת יחידת להב 433, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. מעצרם של חוגג ושל העצורים הנוספים הוארך בשישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון.

מוקדם יותר היום הגיעו כמה חוקרים למשרדי בית"ר ירושלים ואספו משם מסמכים שלדעתם עשויים לסייע להם בחקירה. המועדון הוציא הודעה מסודרת בה נכתב: "ככל שידוע לנו אין כל קשר בין החשדות לכאורה לבין פעילות המועדון. נשתף פעולה באופן מלא עם כל גורם חקירתי ונציג כל מסמך שיידרש בשקיפות מלאה. למען הסר ספק פעילות המועדון נמשכת כסדרה ובהמשך היום יתקיימו אימונים סדירים של כלל קבוצות המועדון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדשות חמורים. חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוגג חשוד בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין. יחד איתו נעצרו שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433. הם נעצרו בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

מטעמם של עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג נמסר: "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים בעלי אינטרס ואשר כעת המשטרה בודקת אותם. חוגג מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו. אנו בטוחים שבסיום החקירה יתברר שאין שחר לטענות כלפיו".

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הגיב: אנו ממתינים לסיום חקירת המשטרה ומקווים שהרשויות יגיעו לחקר האמת בהקדם האפשרי. מנהלת הליגות לכדורגל תסייע לבית"ר ירושלים לעבור את התקופה הקשה הזו ותמשיך לשתף פעולה בנושאים הקשורים לליגה מול מנכ"ל הקבוצה, מוני ברוש (נציג המועדון במנהלת) ומול הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, אליו הועבר ניהול הקבוצה בחודשים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully