וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שתי הארכות: הפועל חולון עם הפסד בכורה באירופה

הקבוצה של בוסקאליה הוליכה במרבית 40 הדקות מול קלוז', אך חטפה שלשות מכריעות וירדה מנוצחת 106:101 לאחר קרב צמוד. משגב בלט

הפועל חולון קיוותה לשים הערב (רביעי) את ההפסד להפועל תל אביב בליגה מאחוריה ולהישאר מושלמת בליגת האלופות של פיב"א, אך נחלה הפסד 106:101 לקלוז' נאפוקה בתום שתי הארכות. השחקנים של מאוריציו בוסקאליה פתחו דווקא טוב את המשחק והוליכו 11:21 במהלך הרבע הראשון, כשכריס ג'ונסון מגיע לספרות כפולות בנקודות כבר במהלך רבע הפתיחה. הרומנים הצליחו לקזז מעט את הפער, אך חולון המשיכה לשלוט בעניינים וירדה ביתרון נוח גם להפסקת המחצית.

את הרבע השלישי החלה המארחת בריצת 2:16 ונטלה את ההובלה לראשונה. חולון לא נבהלה, אך הרומנים כפו סיום צמוד, עם שלשות משוגעות של פטריק רישארד (אקס מכבי ראשון לציון) וקארל גוזמן, שקבע 83:83 תשע שניות לסיום 40 הדקות והמשחק הלך להארכה. בחמש הדקות הנוספות שוב היתרון החליף צדדים, כשפניני קלע שלשה גדולה שמונה שניות לבאזר. עם זאת, שוב פטריק רישארד היה שם, ובשלשה גדולה קבע 94:94, ואנחנו בהארכה שלישית. בשלב זה לחולון אזלו הכוחות, והמארחת הצליחה להשיג את הניצחון.

ניב משגב הוליך את קלעי חולון עם 19 נקודות להן הוסיף 6 אסיסטים, כאשר פרדריק בורדיון היה טוב גם הוא וסיים עם 18. מייקל קייזר קלע 15, בעוד כריס ג'ונסון שקלע 10 נקודות ברבע הראשון סיים עם 14. את המנצחת הוליך אנדראה סטיפנובץ' עם 29 נקודות.ברנדון בראון קלע 20 והוסיף 8 אסיסטים לקלוז', בעוד פטריק רישארד סיים עם 17.

שחקן הפועל חולון מייקל קייזר. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
משחק שנערך אל מול יציעים ריקים ברומניה. קייזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

מייקל קייזר וכריס ג'ונסון פתחו היטב אצל האורחת והוליכו אותה ל-4:13. פניני מצא את בורדיון שקלע שלשה וזה כבר יתרון דו ספרתי לחולון, 11:21. ג'ונסון הגיע לספרות כפולות בנקודות כבר ברבע הראשון, אך האורחת נרגעה מעט וראתה את קלוז' מורידה עד מינוס ארבע בלבד. שלשה גדולה של פרדריק בורדיון על הבאזר הורידה את חולון ביתרון 17:24 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

אנדראה סטיפנוביץ' ודסטין הוג סייעו למארחת להוריד את ההפרש עד מינוס 2 בלבד בפתיחת הרבע השני, אך בורדיון, משגב ומנקו דאגו להחזיר את ההפרש לשבע, 24:31. סטיבן גריי התעורר אצל הקבוצה של מאוריסיו בוסקאליה, והפועל חולון ירדה להפסקת המחצית כשהיא מובילה 37:46.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון עם הפסד ראשון העונה באירופה. ג'ונסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

המארחת עלתה אחרת מחדר ההלבשה והסתערה על שחקני חולון. הרומנים השלימו ריצת 2:16 ועלו ליתרון ראשון במשחק 48:53. הסגולים לא נבהלו ושבו ונטלו מחדש את ההובלה. 57:61 להפועל חולון לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הרומנים הוסיפו להיות עיקשים ונותרו צמודים לחולון. קלוז' אף הצליחה לעלות מחדש ליתרון, והנדנדה הזו החליפה צדדים מספר פעמים במהלך דקות ההכרעה. 49 שניות לסיום קלע גיא פניני שלשה גדולה שהציבה את חולון ביתרון 79:83. קלוז' דייקה פעם אחת מהקו, חולון לא הצליחה לקלוע בהתקפה שלאחר מכן, ו-9 שניות לסיום קלע קארל גוזמן שלשה שקבעה 83:83 משגב החטיא זריקה על הבאזר, והמשחק הלך להארכה.

שחקן הפועל חולון סטיבן גריי מול שחקן קלוז' נאפוקה פטריק רישארד. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון נגררה להארכה, ואז לעוד אחת ובסוף ירדה מנוצחת. גריי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הארכה 1:

חולון קלעה את שלוש הנקודות הראשונות בהארכה, אך קלוז' שנראה היה שנתקעה הצליחה שוב להיצמד וגם לעלות ליתרון 1:50 לסיום מסל של סטפן בירצ'ביץ'. פניני קלע שלשה גדולה שמונה שניות לסיום, אך פטריק רישארד הגיב מנגד בשלשה ענקית נוספת, 4 שניות לבאזר וכפה הארכה שנייה.

הארכה 2:

הרומנים נישאו על גלי המומנטום ועלו ליתרון חמש, אך בורדיון המשיך בערב הנהדר שלו והוריד ל-102:100 עם שלשה גדולה. חולון איבדה, קלוז' דייקה מהקו וירדה בסופו של דבר עם ניצחון בתום 50 דקות של כדורסל. 101:106 לקלוז' בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully