וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי פרץ הגיש תלונה למשטרה בפרשת הפדופיליה: "הכפישו אותנו"

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 18:40

חודש לאחר שהטניסאית הקטינה התלוננה כי הוטרדה מינית על ידי מאמנה, יו"ר איגוד הטניס פנה למשטרה: "לעיתוי הייתה חשיבות מכרעת"

לפני כחודש נחשף עולם הטניס בישראל לסרטון בו טניסאית קטינה סיפרה על פגיעה מינית לכאורה שעברה על ידי מאמן טניס לפני מספר שנים. למרות שלא מדובר במסגרת המופעלת על ידי איגוד הטניס, הוא הוציא הודעת הבהרה לגבי הפרשה, שנחשפה לראשונה באתר ONE.

בהודעה של האיגוד נכתב: "מובן כי מתוך הכרה ברגישות הנושא ובחומרת הטענות, ובמסגרת מחויבות האיגוד לקידום ערכי מוגנות בספורט, נרתם האיגוד מיד ועשה כל שלאל ידו לשם תמיכה בשחקנית וקידום בירור הטענות. האיגוד פנה לוועדה לשוויון מגדרי בוועד האולימפי, אשר מקרים אלה מצויים תחת סמכותה, ויו"ר הוועדה הנחתה את מנכ"לית האיגוד, סיגל חדד, כיצד לפעול".

כדור טניס. רויטרס
כדור טניס/רויטרס

"כחלק מההנחיות שוחחה סיגל עם האימא של הטניסאית, שביקשה בפירוש לא להתייחס לאירוע, האם לא הסכימה לחשוף שום פרט מזהה על המאמן וציינה שהוא לא מאמן במועדונים או במרכזי הטניס. האם ציינה שבתה לא נפגעה פיזית ושהמקרה קרה כבר לפני מספר שנים והפצירה באיגוד הטניס כמה וכמה פעמים שלא להתעסק בנושא כי הדבר פוגע בבת שלה".

מהוועד האולימפי נמסר לאיגוד הטניס שמבחינתו הטיפול שלו בפרשה הסתיים ויו"ר הוועדה ציינה שהאיגוד טיפל בנושא במהירות ובדיסקרטיות. איגוד הטניס פנה למועדונים ולמרכזים בהם התאמנה הילדה וביקש לבדוק את הנושא. האחראית מטעם האיגוד על מוגנות בספורט שלחה מכתב רענון בנושא מוגנות בספורט לכל מועדוני הטניס של האיגוד, ולאלפי שחקנים ושחקניות הטניס עם פירוט הגורמים המטפלים באיגוד".

באיגוד מבהירים כי "אמש, בשעות הלילה המאוחרות, הובאה לידיעת האיגוד, ממקור בכיר ואמין, זהותו של המאמן כלפיו הופנו טענות השחקנית. לכן, מסר היום במשך שעה ארוכה יו"ר איגוד הטניס, אבי פרץ, את המידע לחוקרת תחנת משטרת גלילות וציין כיצד פעל האיגוד מרגע שפורסם הסרטון. במעמד הדיווח הובהר לאבי פרץ שהאיגוד פעל כשורה לכל אורך הדרך".

היו"ר אבי פרץ התייחס לפרשה ואמר: "בימים האחרונים האיגוד ואני עמדנו בלחצים מאסיביים והכפשות. למרות זאת בחרנו לנשום עמוק, לפעול בשיקול דעת ובליווי אנשי מקצוע למען שמירה על פרטיותה של הקטינה ומשפחתה מצד אחד ועל ההליך התקין והנקי מצד שני. לעיתוי פנייתי למשטרה היתה חשיבות מכרעת לתהליך. איגוד הטניס ימשיך להתנהל בשקיפות ולפעול ביד חזקה בכל הקשור לנושא ההטרדות המיניות".

"תפקידה של התקשורת הוא להציף, להתריע ולחשוף מקרים חמורים כגון אלה, אולם יש חשיבות בעינינו לאופן התנהלותה של התקשורת בפרט כשהתמונה המלאה טרם הובהרה. עתה מתנהלת חקירה ואנו סומכים ידינו על משטרת ישראל שתגיע לחקר האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully