וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'וש אוונס צפוי לחתום

17.11.2021 / 12:53

שחקן הפנים האמריקאי (32, 2.06) ששיחק במדי הפועל תל אביב תחת ארז אדלשטיין וכן בהפועל ירושלים תחת עודד קטש צפוי לשוב לישראל ולהחליף את דוואן הרננדס. משחק כיום ביוניקוס מהליגה היוונית

הפועל תל אביב צפויה להחתים את שחקן הפנים האמריקאי ג'וש אוונס ששיחק בעברו במדים האדומים, ומשחק היום במדי קבוצת יוניקוס מהליגה היוונית הראשונה. אוונס ישחק את משחקו האחרון במדי יוניקוס בסוף השבוע, ויצטרף להפועל תל אביב במהלך פגרת נבחרת ישראל.

אוונס (32, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית, שאחרי שנה אחת בליגת הפיתוח נחת בהפועל תל אביב של ארז אדלשטיין ורשם 9.7 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. את המסע שלו באירופה המשיך בטרנטו מאיטליה, א.א.ק אתונה, קרשיאקה וטופאש בורסה לפני שחזר לישראל בעונת 2018/19 וחתם בהפועל ירושלים במדיה רשם 9.8 נקודות ו-6.9 ריבאונדים לערב.

שחקן הפועל תל אביב, ג'וש אוונס. מגד גוזני
יחליף את הרננדס. אוונס/מגד גוזני

אחרי העונה בירושלים שיחק אוונס ברג'יו אמיליה ובשקהיר מטורקיה, עבר פציעה לא פשוטה וגמר את עונת 2020/21 במדי מטרופוליטן הצרפתית לצד תומר גינת. העונה הוא משחק ביוון, ורחוק משיאו עד כה עם 6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק.

האמריקאי צפוי להחליף בסגל של האדומים את דוואן הרננדס המאכזב, שמועמד לעזוב את הפועל מהיום שהגיע. הקבוצה תצא ביום שבת למשחק חוץ קשה נגד הפועל אילת כשבאמתחתה שני ניצחונות ליגה בלבד משישה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully