וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה את חזרת מנהלת ליגת העל לאיגוד

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 15:16

רוב מוחלט נרשם בין חברי הנהלת האיגוד להצעה להחזרת השליטה על מנהלת ליגת העל לאיגוד הכדורסל בעקבות אי ההסכמות על מספר העולות. רמי כהן התפטר מהנהלת האיגוד בעקבות ההחלטה

הנהלת איגוד הכדורסל התכנסה היום (רביעי) בצהריים לישיבה בה נקבע שמנהלת ליגת העל חוזרת לאיגוד הכדורסל. הרעיון הועלה על ידי מספר חברי הנהלה, והיום היא זכתה לרוב ועברה. רמי כהן התפטר מהנהלת איגוד הכדורסל בעקבות ההחלטה. בהמשך גם גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים ויניב מזרחי יו"ר עירוני נס ציונה התפטרו. אלדד אקוניס מבני הרצליה נותר בהנהלה, שמעון מזרחי נעדר מהישיבה.

מה שהוביל לפיצוץ הנוכחי בין הצדדים היה הדרישה של איגוד הכדורסל לאשר גם העונה שתי עולות לליגת העל, בניגוד להסכם בין המנהלת לאיגוד. ההסכם קבע כי אם קבוצה שזכתה באפשרות לעלות לליגת העל, לא תוכל לעשות זאת, מספר העולות יחזור לקבוצה אחת בלבד, ולאחר שאליצור נתניה כשלה במשימה, מספר העולות אמור לרדת. באיגוד העבירו מסר כי ברצונם להעלות את מספר העולות, אם לא מהעונה הזאת, אז מהעונה שלאחר מכן, ובינתיים במנהלת שכרו חברה שתערוך סקר אצל גורמים שונים כדי לראות מה מבנה הליגות והעולות האופטימלי.

במנהלת הליגה מסרו לפני הישיבה כי: "הנהלת איגוד הכדורסל החליטה לקיים היום הצבעה על מנת לפרק את מנהלת הליגה ולהחזיר את ליגת העל לאיגוד. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע, התשובה לא קשורה לעתיד הכדורסל הישראלי, אלא לפוליטיקה מוחלטת והרצון של הנהלת האיגוד להפר הסכם שהיו"ר שלה חתם עם יו"ר המנהלת. אתם מבולבלים? גם אנחנו. במקום שאיגוד הכדורסל יהיה גאה בהתקדמות והמקצועיות בה מתנהלת ליגת העל בכדורסל והכבוד שהיא מביאה לכדורסל בישראל ובמקום ללמוד ולנסות לשווק ולמתג את הליגה הלאומית בדומה לליגת העל, האיגוד בוחר בדרך ילדותית ושובר את הכלים".

עוד נכתב בהודעת המנהלת: "במנהלת הליגה הוחלט לקחת חברת ייעוץ אשר תבדוק, תחקור ותסיק מסקנות לגבי מנהלת הליגה, מבנה הליגה, שיטת המשחקים, עולות יורדות וכו'. בעוד חודשיים לאחר שהתוכנית תושלם ותאושר בדירקטוריון המנהלת, נשמח לשבת עם איגוד הכדורסל. אנחנו בליגת ווינר סל נמשיך לקדם את הכדורסל והכדורסלן הישראלי ונמשיך לקצור הצלחות למרות המכשולים שמנסה האיגוד לשים בדרכנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully