וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאיות האולימפיות גזרו צמות. אל תדאגו, המטרה טובה

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 11:35

הספורטאיות האולימפיות, בהובלת לינוי אשרם, הגיעו ביום שלישי לאירוע השיא של קמפיין "צמה של עוצמה" לעידוד תרומות שיער עבור חולות סרטן, חילקו לכל תורם ותורמת מדליית זהב, גזרו חלק מהצמות ועודדו את אלו שתמיד עודדו אותן

לינוי אשרם, ורד בוסקילה, נטע ריבקין וחנה מיננקו הגיעו אתמול (שלישי) לאירוע השיא של קמפיין צמה של עוצמה של עמותת זכרון מנחם ומותג פנטן. זוהי השנה העשירית של השותפות אשר נועד לעודד תרומות שיער עבור נשים, צעירות וילדות חולות סרטן. הספורטאיות האולימפיות הגיעו בשעות אחר הצהריים במטרה לעודד את תורמות השיער הרבות אשר הגיעו לאירוע, לחזק אותן ואף לקחת חלק בגזירת הצמה.

"קמפיין צמה של עוצמה ממש נכנס לי ללב", סיפרה אשרם, שזוהי פעילותה השנייה עם עמותת זכרון מנחם. "יש פה נתינה של אלופים ובעיקר אלופות שמגיעות ותורמות למען נשים אחרות שהן אפילו לא מכירות. אני מאוד נרגשת לקחת בזה חלק וזה כבוד גדול להיות קרובה לנתינה. כל כך מרגש".

ורד בוסקילה, לינוי אשרם, רוני שחם סמנכל פרוקטר אנד גמבל, נטע ריבקין וחנה מיננקו. לנס הפקות,
ורד בוסקילה, לינוי אשרם, רוני שחם, סמנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, נטע ריבקין וחנה מיננקו/לנס הפקות

אחת הבנות הראשונות שהגיעו לתרום ולקבל מדליה מזוכת הזהב מטוקיו 2020 היתה מעין בת ה-11 שתרמה שיער שהאריכה במשך שלוש שנים. "לחשוב שלפני כמה חודשים צרחתי בסלון עם אמא כשלינוי קיבלה מדלית זהב, ועכשיו אני כאן, מקבלת מדליה ממנה. זה ממש חלום. אני שמחה שתרמתי והלוואי עוד בנות מהכיתה יבואו לתרום גם".

ורד בוסקילה, המככבת בימים אלה גם בהישרדות הגיעה גם היא לאירוע ולא הסתירה את ההתרגשות שלה מהמעמד. "לאמא שלי יש סטודיו לפאות בבית ים. כל חיי הייתי בתוך זה. ראיתי כמה חשובה הפאה לנשים, שתיראה טבעית ומיוחדת וגם עד כמה קשה ההכנה של כל פאה. האירוע הזה מדהים ואני שמחה שבזכות הישרדות אני זוכה לראות קמפיין כל כך חשוב כמו זה".

כאמור, גם נטע ריבקין וחנה מיננקו טרחו והגיעו לאירוע, הצטלמו עם התורמות הנרגשות, שיתפו ברשתות החברתיות והודו על ההזדמנות לסייע לקמפיין למען חולות סרטן.

חיים ארנטל, יו"ר ומייסד העמותה: "זה כבוד גדול עבורנו לארח ספורטאיות אולימפיות בסדר גודל כמו של הנשים המופלאות שהגיעו לכאן הערב. אני במיוחד מעריך את העובדה שגם אחרי כל ההישגים שלהן, הן יודעות לבוא לחבק, לעודד ולחזק את התורמות, שנפרדות היום מ-30 ס"מ ויותר משיערן עבור נשים שהן לא מכירות וגורמות להן להרגיש כמו האלופות האמתיות".

"ההתגייסות של ספורטאיות אולימפיות, בסדר גודל של ארבע המופלאות שהגיעו היא מדהימה ומרגשת ומוכיחה שהן לא אלופות רק בתחרויות אלא בחיים עצמם", הוסיף אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל. "אנחנו עובדים עם לינוי אשרם מזה שנתיים בגלל היכולת שלה לשדר ביטחון עצמי ותמיכה ועצם ההגעה שלה לכאן, מוכיחה עד כמה היא באמת עוצמתית ומעצימה. אנחנו גאים שהיא חלק מהמשפחה שלנו בפרוקטר אנד גמבל וגאים בכל המפעל הזה שהוא צמה של עוצמה".
זוהי השנה העשירית של קמפיין צמה של עוצמה ל עמותת זכרון מנחם ומותג פנטן. במהלך כל ימי הקמפיין כ-500 מספרות ברחבי הארץ יספרו בחינם כל תורם ותורמת במטרה לעושש תרומות שיער עבור נשים, צעירות וילדות חולות סרטן בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully