וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: הפועל אילת הפסידה בבית לסופוט והודחה מהיורופקאפ

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 21:04

הקבוצה של אריאל בית הלחמי הייתה חייבת לנצח את הפולנים, או להפסיד עד 2 נקודות כדי להישאר תלויה בעצמה במחזור הסיום, אך קרסה בסוף. 16 נקודות של ווייט ופאטון לא הועילו

משחקי שלב הבתים הראשון ביורופקאפ הגיעו (רביעי) לסיומם, כאשר הפועל אילת הפסידה בביתה לסופוט והודחה. גם גלבוע/גליל סיימה את הופעתה במפעל במשחק ביתי נגד סראטוב, בו היא חטפה מפלה קשה.

הפועל אילת - סופוט 89:83

הקבוצה של אריאל בית הלחמי הגיעה למשחק הזה כשגורלה בידה ובידיעה שהיא תעלה לשלב הבא עם ניצחון או אם תפסיד בעד 2 נקודות הפרש. אלא שאחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב, אילת נקלעה למשחק צמוד גם מול הפולנים, אך נכנעה בסופו של דבר במשחק הפכפך. הפולנים פתחו חזק את המשחק וקלעו 28 נקודות כבר ברבע הראשון. אלא שאילת חזרה עם 15:26 ברבע השני והתוצאה הצמודה נמשכה גם ברבע השלישי. אלא שהמארחת נתקעה על 15 נקודות ברבע הרביעי והפולנים ברחו בזכות דקות טובות של יאניק פרנק וברנדון יאנג. ג'סטין פאטון ורומלו ווייט הובילו את אילת עם 16 נקודות, בריון אלן הוסיף 14 שלא הספיקו. מייקל קולנדה הוביל הפולנים (20), שימשיכו על חשבון אילת לשלב הבא.

שחקני הפועל אילת, רועי הובר, חואקין שוכמן, צוף בן משה. דני מרון
הדחה כואבת. הפועל אילת/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל - סראטוב 100:71

את הסיכוי לעלות לסיבוב הבא איבדה גלבוע/גליל מזמן, אבל במשחק הזה היא רצתה לנקום על התבוסה במשחק הקודם, משחק שבו היא שיחקה ללא הזרים שלה שלא קיבלו ויזה לרוסיה. הפעם הזרים שיחקו וממש לא עזרו לקבוצה, שרשמה תוצאה מבזה במיוחד במשחק שהוכרע כבר בפתיחתו. רוני הארל קלע 17 נקודות למפסידים, אבל ג'רט גרנט (15) הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות אצל הרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully