וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנז'מן מנדי מואשם בשני סעיפים נוספים של אונס

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 14:23

שחקנה המושעה של מנצ'סטר סיטי שוהה במעצר מאז אוגוסט. הוא וחברו מואשמים כעת בשישה סעיפים של אונס ובסעיף של הטרדה מינית

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

שחקן מנצ'סטר סיטי המושעה, בנז'מן מנדי, הואשם היום (שלישי) בשני סעיפים נוספים של אונס. הצרפתי בן ה-27 נעצר באוגוסט והואשם בארבעה סעיפים של אונס וסעיף אחד של הטרדה מינית. כלומר, כעת הוא מואשם בשישה סעיפי אונס.

מנדי מואשם ביחד עם חברו לואי סאהה מאטורי (אין קשר לכדורגלן לשעבר לואי סאהה). המעשים המיוחסים לו קשורים למקרים שלכאורה ארעו בין אוקטובר 2020 לאוגוסט 2021, בין היתר עם שתי נשים מתחת גיל 18.

מנדי כאמור נעצר באוגוסט וכרגע הוא שוהה במתקן כליאה בליברפול. בתחילה הוא שוחרר בערבות, אבל אז הפר את התנאים כשערך מסיבה בביתו. מאז בית המשפט סירב לכמה בקשות נוספות שלו להשתחרר בערבות עד תחילת המשפט. מנצ'סטר סיטי השעתה אותו מהמועדון עד לקיום המשפט.

בנז'מן מנדי במדי מנצ'סטר סיטי. Marc Atkins, GettyImages
בית המשפט דחה את הבקשה לשחרור בערבות. מנדי/GettyImages, Marc Atkins

מנדי שהתחיל את הקריירה בלה האבר, חתם ב-2013 במארסיי ואחרי שלוש שנים נמכר למונאקו. אחרי שנה אחת מאוד מוצלחת בנסיכות, הוא נמכר למנצ'סטר סיטי בסכום המוערך בכ-52 מיליון ליש"ט.

המגן השמאלי זכה עם מנצ'סטר סיטי ב-3 אליפויות, גביע אחד ו-4 גביעי הליגה, והיה חלק מהסגל של נבחרת צרפת שזכתה באליפות העולם ב-2018. לפני שנעצר הוא הספיק לרשום 79 דקות בהפסד של מנצ'סטר סיטי 1:0 לטוטנהאם במחזור הפתיחה של הפרמיירליג העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully