וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זופר אבדיה הרגיע: "היה פי 2 יותר קל להיות שחקן"

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 13:21

המנהל המקצועי של בני הרצליה סירב לחגוג אחרי הניצחון על הפועל ירושלים: "מכפר על ההפסד לבאר שבע. רוצה לנצח את הקבוצות בליגה שלי", והחמיא לכריס באב: "אחד הטובים בליגה, אף אחד לא שם עין עליו"

המנצחת הגדולה של המחזור השישי בליגת העל היא בני הרצליה. הקבוצה של אורן אהרוני גברה אמש (שני) 79:85 על הפועל ירושלים ונצמדה אליה ולעוד שלוש קבוצות נוספות במאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים בראשות הטבלה.

בצידי אולם היובל היה לבוש המנהל המקצועי החדש של הרצליה, זופר אבדיה, בביגוד הצבעוני הרגיל שלו והיה נראה בלחץ שיא במהלך המשחק. עם הסיום חגג אבדיה את הניצחון עם היו"ר אלדד אקוניס והמאמן אורן אהרוני: "הייתי ספורטאי, הייתי שחקן, אני חי את זה. היה פי 2 יותר קל להיות שחקן", אמר אבדיה היום.

המנהל המקצועי של בני הרצליה, זופר אבדיה. ברני ארדוב
יממה מושלמת לזופר ודני אבדיה/ברני ארדוב

לטענת אבדיה הניצחון הגדול של הרצליה הוא רק תיקון של ההפסד בשבוע שעבר, "הפסדנו לבאר שבע לפני זה, אז מה אומר הניצחון אתמול? בשבילי, זה ניצחון שמכפר על באר שבע, חוץ מזה שום כלום. אם אני מנצח את ירושלים ומפסיד לנס ציונה וגליל, אני לא רוצה את הניצחון על ירושלים. אני רוצה לנצח משחקים נגד קבוצות מהרמה שלי. לא צריך להסתנוור. יש משחק נגד חולון ואז פגרה, צריך להמשיך. ממה שאני יודע, אם אתה מנצח את ירושלים ומכבי צריך חודש להתאושש".

הרצליה קיבלה אמש עוד משחק נהדר מהגארד כריס באב, שקלע 22 נקודות וחיפה על העדרותו של שון דאוסון הפצוע, "הייתה לנו מכה ששון דאוסון נפצע, אבל יש לי את אחד השחקנים הכי טובים בליגה, כריס באב. אין בן אדם כזה, אישיות כזאת, שחקן שאין דברים כאלה. איזה רגוע, איזה שקט. אף אחד לא שם עין עליו, אבל שחקן מדהים, אווירה שהוא עושה בקבוצה, הדיבור שלו, אין דברים כאלה", סיכם המנהל המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully