וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"100חדים כוחות לטובה" - רוכבים ופועלים לחיים משותפים

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 11:39

בנק הפועלים יזם ומעניק חסות למסע אופניים חוצה מגזרים, שמטרתו לחזק דו קיום בין היישובים השכנים כפר תבור וכפר שיבלי, בסימן חיים משותפים ושכנות טובה

"100חדים כוחות לטובה" - רוכבים ופועלים לחיים משותפים: בנק הפועלים בנק הפועלים יזם ומעניק חסות למסע אופניים חוצה מגזרים שמטרתו לחזק דו קיום בין היישובים השכנים כפר תבור וכפר שיבלי בסימן חיים משותפים ושכנות טובה. המסע יוזנק ביום שישי הקרוב ה-19/11/21 מכפר תבור והשתתפות בו פתוחה לקהל הרחב ללא עלות.

המסע המיוחד והמרגש, שיוזנק ביום שישי הקרוב ה-19/11/21 מכפר תבור, כולל 3 מקצים "בשבילים לבנים":

  • מקצה אופניים ארוך 21 ק"מ - דרגת קושי בינונית - שעת הזינוק ב-8:00 בבוקר מפארק המעיין בכפר תבור.
  • מקצה אופניים קצר 8.5 ק"מ - מסלול משפחות - שעת הזינוק ב-9:00 בבוקר מפארק המעיין בכפר תבור.
  • מקצה הליכה 4 ק"מ - מסלול משפחות - שעת הזינוק ב-9:20 בבוקר מפארק המעיין בכפר תבור.
מסע האופניים בנק הפועלים. יחצ,
מסע האופניים "100חדים כוחות לטובה"/יחצ

מאחורי היוזמה של מסע "100חדים כוחות לטובה" עומדת חיה זינו מסניף בנק הפועלים בכפר תבור, שאיבדה את בתה טל (בת 12 במותה ז"ל), בתאונת דרכים שארעה ביום כיפור בשנת 2007.

לאחר המקרה המצער שפקד אותה, חיה החליטה לקדם מסע אופניים משותף לערבים ויהודיים תושבי היישובים השכנים כפר שיבלי וכפר תבור. חיה הציעה את היוזמה במסגרת מהלך "100חדים כוחות לטובה" של הבנקאות החברתית בבנק הפועלים, שעודד את העובדים לקדם מיזמים חברתיים.

חיה זינו: "חשבתי שהמסע יעשה טוב לכולם ויעביר מסר שכולנו חיים כאן יחד. נפגשתי עם ראשי המועצות וכולם הסכימו להתגייס לטובת הנושא, גם בצד שלנו וגם בשבילי. זה נגע בכולם. אני מלאת גאווה שזכיתי במקום הראשון בתחרות ההצעות החברתית של הבנק. אני מקבלת עזרה לוגיסטית ומימון שיסייעו לי ולעוד עשרות מתנדבים ממנהלת אזור צפון וחיפה להוציא לפועל את החזון הזה".

זינו מתארת תקופות קשות של כאב וגעגוע לבתה, אבל היא מתעקשת להביט קדימה בתקווה. "החזרה לעבודה והתמיכה מהבנק, מהעובדים ומהלקוחות - החזירה אותי לחיים. אני מודה כל יום שיש מאחוריי מקום עבודה, שנותן גב רחב ויודע לתמוך בעובדים במצבים כאלה".

במסגרת מהלך "100חדים כוחות לטובה" שבו מאות עובדי בנק יזמו וכעת מוציאים לפועל בעזרת הבנק, מהלכים חברתיים חוצי- מגזר ומקום, זכה במקום הראשון המיזם של חיה זינו למסע אופניים חוצה מגזרים, חברי הנהלת הבנק וראשי המועצות המקומיות ייקחו חלק במסע.

האירוע יתוקשר וימותג דו לשונית תחת הכותרת רוכבים לחיים משותפים - פועלים לדו קיום. להרשמה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully