וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון למצוקה הכלכלית? "ברצלונה שוקלת למכור את פרנקי דה יונג"

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 11:22

בקטלוניה טוענים שבארסה תנסה להשתמש בכסף שיגיע עבור הקשר ההולנדי לרכישת חלוץ, צ'אבי סימונס עשוי לחזור. צפו בנאום המוטיבציה של דני אלבס בחדר ההלבשה

תקציר: מונטנגרו - הולנד 2:2/ספורט1

דני אלבס אולי לא יתרום מקצועית לברצלונה כפי שתרם בקדנציה הקודמת שלו, אבל המגן בן ה-38 שחזר למועדון כמעט בחינם, כבר נותן את אותותיו - לפחות בחדר ההלבשה. אלבס, שערך אתמול אימון בכורה אך לא צפוי לשחק במשחק רשמי עם הקבוצה עד ינואר, נאם אמש בחדר ההלבשה של בארסה וניסה להכניס מוטיבציה בשחקנים.

אלבס אמר: "אני רוצה שתדעו מה זה לייצג את המועדון הזה. זה המקום הכי טוב לעשות דברים גדולים. תעריכו את זה שאתם כאן בגלל שאין מקום טוב יותר בחוץ. אנחנו נעשה פה דברים גדולים". הברזילאי זכה לתשואות אחרי נאום המוטיבציה שלו ובברצלונה העלו היום סרטון עם הנאום הזה.

פרנקי דה יונג, ברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
ברצלונה תתפתה למכור אותו? פרנקי דה יונג/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

במישור המקצועי, צ'אבי המאמן החדש ממשיך לבחון את האופציות העומדות לרשותו לחיזוק הסגל, אבל בקטלוניה טוענים שכדי לפנות משאבים, מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא דווקא פרנקי דה יונג. לפי הדיווח בברצלונה מעריכים שלדה יונג יהיה ביקוש גבוה מאוד. יש לו חוזה עד 2026 ותג המחיר שלו עומד כעת על 90 מיליון יורו.

ומי עשוי להיכנס לנעליים של דה יונג? בספרד גוברים הדיווחים בימים האחרונים על כך שצ'אבי סימונס, הילד שנרכש בגיל צעיר מאוד על ידי פריז סן ז'רמן העשירה, עשוי לחזור למועדון. לפי הדיווח סימונס, שנחשב לילד הפלא של ברצלונה ב"לה מאסיה", סיים את חוזהו ובפריז לא מתלהבים להמשיך עמו את ההתקשרות.

צ'אבי סימונס עשוי לתת לצ'אבי המאמן עוד אופציה בקישור המרכזי ואולי ליצור שלד של שחקני בית יחד עם בוסקטס, גאבי, ניקו ופדרי. את הכסף שעשוי להגיע ממכירתו של דה יונג, בארסה מתכננת להשקיע ברכישת חלוץ מרכזי ואולי בלם שייתן אלטרנטיבה לפיקה המתבגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully