וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' הפתיע כשרמז על פרישה, ונאלץ להסביר: "לא מגביל את עצמי"

אוהדיו של נולה התפלאו כשרמז באיטלקית שיפרוש בעוד שנתיים, אבל אחרי הסערה הגיעה ההבהרה: "אין שום סיבה שאחשוב על זה כרגע"

נובאק דג'וקוביץ' נגד קספר רוד בגמר הסבב/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' עורר מיני-סערה בעולם הטניס, אחרי שרמז אתמול (שני) על האפשרות שיפרוש כבר בעוד שנתיים, כשיהיה בן 36. בסיום הניצחון על קספר רוד בטורניר גמר הסבב, נשאל הסרבי על ידי עיתונאי איטלקי עד מתי הוא מתכנן לשחק, והשיב באיטלקית "Paio D'anni", משמע "כמה שנים" או בתרגום מדויק יותר "שנתיים".

חובבי הטניס ובעיקר אוהדיו של הסרבי המדורג 1 בעולם, הופתעו לנוכח ההצהרה של דג'וקוביץ', שכן שחקנים כמו רוג'ר פדרר ורפאל נדאל המשיכו לשחק גם אחרי גיל 36. אחרי שהאמירה של דג'וקוביץ' עוררה הדים ברשתות החברתיות, הוא נאלץ להסביר את עצמו.

"לא, לא התכוונתי לכך שאפרוש בעוד שנתיים", אמר. "התכוונתי שזה יקרה בעוד כמה שנים. כמה בדיוק? אני לא יודע. אני חושב על האפשרות שאשחק כמה שנים ברמות הכי גבוהות, למה לא? זה יהיה נהדר".

לדבריו של דג'וקוביץ', "אין לי שום מספר בראש כרגע, לא יודע עוד כמה שנים בדיוק אני רוצה לשחק. לא רוצה להגביל את עצמי, כי אני עדיין נהנה מטניס, מאוד נהנה מהתחרות ומהמשחק. אני במקום הראשון בעולם, אין שום סיבה שאתחיל לחשוב על סיום הקריירה".

וכמובן, מעל הכל עומדת מטרת העל: לשבור את שיא הגרנד סלאמים, ולסיים עם יותר תארי גרנד סלאם מרוג'ר פדרר ורפאל נדאל. נכון לעכשיו, שלושתם עומדים על 20 כאלה.

"אני לא מרגיש שהפרישה מחכה מעבר לפינה. הצלחתי לשמור על הגוף בצורה די טובה לאורך השנים, ולכן אני מאמין שכשאפרוש זה יקרה בתנאים שלי. אעשה את זה רק כשארגיש מוכן לעבור לשלב הבא בחיים שלי ולהמשיך הלאה", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully