וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החלון בינואר: סיטי וליברפול כבר מתקוטטות על שני שחקנים

הקבוצה של יורגן קלופ סימנה את וואנג הי צ'אן, גם האלופה מעוניינת. השתיים גם חלק ממירוץ מחומש אחר כישרון בן 21 ממונאקו

תקציר: חגיגת השערים ממוקדמות המונדיאל, 14.11/ספורט1

פגרת הנבחרות קרובה לסיום, כאשר קבוצות הפרמיירליג כבר נערכות לקראת חלון ההעברות הקרוב בינואר, על מנת לערוך את החיזוקים המתאימים לקראת החלק השני של העונה. באנגליה מדווחים כי האלופה מנצ'סטר סיטי וליברפול לוטשות עיניהן לעבר אותו שחקן - הוואנג הי צ'אן המשחק כרגע בוולבס. שחקן נבחרת דרום קוריאה מושאל מר.ב. לייפציג לקבוצה מהמקום השמיני בפרמיירליג עד תום העונה, כאשר לזאבים ישנה האופציה להחתים את השחקן באופן קבוע.

נראה כי בוולבס מודעים לעניין של הקבוצות הגדולות בקשר בן ה-25 שכבש העונה ארבעה שערים בשמונה משחקי ליגה. באנגליה טוענים כי יורגן קלופ ישמח לראות את הי צ'אן כגיבוי וכאתגר לשחקני הקישור שבהרכב הראשון.

שחקן וולבס וואנג הי-צ'אן. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
בקרוב באחת הגדולות? הוואנג הי צ'אן במדי וולבס/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

מאמנה הפורטוגלי של וולבס ברונו לז'ה לא אוהב את הדיבורים על כך שאחד ממשחקניו המרכזיים עשוי לעזוב: "אני מקווה ששחקני הקישור וההתקפה שלנו יישארו, אני מאוד מרוצה מהם. לא מדובר רק בהוואנג, גם פרנסיסקו טרניקאו, דניאל פודנס ואדאמה טראורה הם שחקנים חשובים מאוד כי כל אחד מהם נותן לנו פיתרון שונה".

בנוסף להי צ'אן, הוזכרו הסיטיזנס והמייטי רדס כמי שמעוניינות בקשרה האחורי בן ה-21 של מונאקו אורליאן טשואמני. באיטליה מדווחים כי המועדון מנסיכות צרפת הודיע לשתי הקבוצות, כמו גם לצ'לסי, ריאל מדריד ויובנטוס שהביעו עניין, כי תג המחיר של הכישרון הצרפתי עומד על 42 מיליון יורו. עוד נכתב בדיווח כי דווקא צ'לסי היא זו שמובילה במירוץ אחר טשואמני כאשר הקבוצה של תומאס טוכל מוכנה להציע לא פחות מ-51 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully