וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל גברה על וילרבאן, בכורה מוצלחת לספאחיה, באיירן ניצחה

25 נקודות לקוזר ב-74:87 בצרפת, באיירן ניצחה את פנרבחצ'ה. ז'לגיריס גברה על פנאתינייקוס, באסקוניה הביסה את הכוכב האדום

תקציר: פואנלבראדה - ריאל מדריד 88:85/ספורט1

השבוע הכפול ביורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור העשירי. ז'לגיריס קובנה רשמה ניצחון ראשון העונה עם 69:76 על פנאתינייקוס. ריאל מדריד השיגה ניצחון שלישי ברציפות עם 74:87 על וילרבאן, נבן ספאחיה רשם בכורה מוצלחת בבאסקוניה עם 74:93 על הכוכב האדום בלגרד. באיירן מינכן חזרה לנצח עם 63:71 את פנברחצ'ה.

ארתוראס מילאקניס שחקן ז'לגיריס קובנה. Sonia Canada, GettyImages
סוף סוף ניצחון. מילאקניס/GettyImages, Sonia Canada

ז'לגיריס קובנה - פנאתינייקוס 69:76

מפנאתינייקוס עד פנאתינייקוס אין כמו פנאתינייקוס. הקבוצה הליטאית סוף סוף רשמה את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג העונה ועשתה את זה מול הקבוצה אותה ניצחה בפעם האחרונה במפעל, במחזור האחרון של העונה שעברה. פאו החלשה נותרה עם מאזן 8:2 בעוד ז'לגיריס שיפרה את שלה ל-9:1 ויכולה קצת לחייך. ארתוראס מילאקניס בלט אצל המנצחת עם 13 נקודות, טיילר קבאניו קלע 12 וקלט 9 ריבאונדים, אדגראס אולאנובאס תרם 11 ו-6 ריבאונדים ומארק בלאזביץ' תרם 10 נקודות. את המפסידה הוביל דריל מייקון ג'וניור עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, אבל גם 5 איבודים, יאניס פפאפטרו קלע 10 אבל באחוזים אומללים (2 מ-13 מהשדה).

עוד בוואלה!

דושקו איבנוביץ' פוטר מבאסקוניה, נבן ספאחיה הוחתם במקומו

לכתבה המלאה
אלי אוקובו שחקן וילרבאן מול פביאן קוזר שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שני המצטיינים במשחק. קוזר ואוקובו/רויטרס

וילרבאן - ריאל מדריד 87:74

הבלאנקוס עם ניצחון שלישי ברציפות והם משפרים את מאזנם ל-2:8 בזכות הצגה של פביאן קוזר (25 נקודות). הצרפתים, שפתחו את העונה נהדר, עם הפסד שני ברציפות ומאזן 4:6. חוץ מקוזר, גרשון יאבוסלה שוב היה טוב מול האקסית עם 18 נקודות, וולטר טבארס קלע 12 (כולל הטבעה אחת מדהימה) והוסיף 10 ריבאונדים ו-2 חסימות. את הצרפתים הוביל כמובן אלי אוקובו עם 26 נקודות ו-6 אסיסטים, דילן אוסטקובסקי הוסיף 14 וכריס ג'ונס סיים עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים, אבל זה היה רחוק מלהספיק.

ג'ייסון גריינג'ר שחקן באסקוניה. Gari Garaialde, GettyImages
מאמן חדש, דרך חדשה? גריינג'ר/GettyImages, Gari Garaialde

באסקוניה - הכוכב האדום בלגרד 74:93

השינויים על הקווים עשו את שלהם, ונבן ספאחיה השיג ניצחון בבכורה המחודשת על הקווים אצל הבאסקים. המארחת פיטרה יממה לפני המשחק את דושקו איבנוביץ', וניצלה את ההגעה של הסרבים לספרד כדי לקטוע רצף של ארבעה הפסדים במפעל. סטיבן אנוק הוביל את המנצחת עם 23 נקודות, רוקאס גיידראיטיס תרם 21. האורחת, שלא ניצחה מחוץ לבלגרד מאז הביקור בתל אביב אי שם במחזור השני, שבה להפסיד אחרי שני ניצחונות רצופים כשניקולה איבנוביץ' בולט בשורותיה עם 21 נקודות.

קורי וולדן שחקן באיירן מינכן מול פרייה הנרי שחקן פנרבחצ'ה. רויטרס
באיירן חזרה לנצח, פנר בצרות. וולדן מול הנרי/רויטרס

באיירן מינכן - פנרבחצ'ה 63:71

הבווארים חזרו לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות ושיפרו את מאזנם ל-6:4, בעוד הטורקים עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים ובמאזן 7:3. ולדימיר לוצ'יץ' הנהדר הצטיין אצל הגרמנים וקלע שלשה שהרגה את המשחק וקבעה הפרש של 6 לבאיירן דקה לסיום המשחק. הסרבי קלע 22 נקודות (8 מ-13 מהשדה) והוסיף 7 ריבאונדים ו-2 חטיפות, קורי וולדן קלע 16, אוגוסטין ראביט הוסיף 13. מרקו גודוריץ' הוביל את קלעי פנרבחצ'ה עם 16 נקודות, יאן וסלי קלע 12 והוסיף 7 ריבאונדים, דווין בוקר קלע 10 וקלט 6 ריבאונדים מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully