וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר "לא פורש", אבל באוסטרליה חוששים מטורניר בלי 3 הגדולים

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 12:05

המאמן של השוויצרי מבהיר: "הוא רוצה לחזור לשחק, ולא יודיע על פרישה באופן פתאומי. נראה את רוג'ר משחק בשנה הבאה". השאלה מתי ואיך

תקציר: ברטיני נפצע ופרש, סשה זברב זכה בניצחון/ספורט1

רוג'ר פדרר צפוי להחמיץ את אליפות אוסטרליה הפתוחה בפעם השנייה ברציפות, כשהטניסאי הוותיק מתאושש לאטו מעוד ניתוח בברך, השלישי שלו ב-18 חודשים. עם זאת, מאמנו של פדרר, איוון ליוביצ'יץ', "מרגיע" את החששות של מעריציו של המאסטרו השוויצרי ומבהיר שהוא לא תולה את המחבט, על אף שהוא סובל מפציעה קשה וכבר חגג יום הולדת 40.

פדרר שיחק רק 13 משחקים ב-2021, ולא עלה על מגרש מאז שהפסיד ברבע גמר ווימבלדון לפולני הצעיר הוברט הורקש ביולי. ההפסקה הנוכחית של פדרר מגיעה אחרי שנעדר שנה שלמה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Mohamed Farag, GettyImages
חבר אתה חסר. פדרר/GettyImages, Mohamed Farag

"סיכוי נמוך מאוד שרוג'ר פדרר ישחק באליפות אוסטרליה, הוא בן 40 וכבר לא מתאושש כמו בעבר", אמר ליוביצ'יץ', "אבל הוא רוצה לחזור לשחק, ולא יודיע על פרישה באופן פתאומי. נראה את רוג'ר משחק בשנה הבאה. אני לא יודע בדיוק מתי, אבל הוא עובר שיקום. הוא מתאושש לאט, ולא ממהר".

זה אומנם לא מפתיע, אבל ההיעדרות של פדרר היא בשורה מאכזבת למארגני הטורניר, שקיוו לאיחוד האחרון במלבורן של שלושת הגדולים - פדרר, רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' - אבל פדרר פצוע, נדאל נאבק בפציעה (על אף שהבהיר שהוא מתכוון לנסות לשחק באוסטרליה) וגם הגעתו של נולה בספק על רקע מדיניות החיסונים במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully