וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט בטוח: "הייתי זוכה בזהב בטוקיו, אני יכול לרוץ 9.80"

האצן הג'מייקני לשעבר משוכנע שהיה נשאר אלוף אולימפי גם במשחקים שנערכו השנה: "הרצים האחרים לא הפכו למהירים יותר. אני לא רואה מישהו שישבור את שיאי העולם שלי"

יוסאין בולט ב-2009/מתוך יוטיוב

עם כל ההתרגשות שהמשחקים האולימפיים מביאים איתם, אין ספק שבאתלטיקה היה לא פשוט להתרגל לחסרונו של יוסאין בולט, שהביא לאולימפיאדות הקודמות טונות של צבע ויכולת פיזית שהשאירה אותנו פעורי פה בכל פעם מחדש. הלילה (בין ראשון לשני) האצן לשעבר אמר ל-AFP כי הוא בטוח שגם בגיל 35, הוא היה זוכה בזהב האולימפי בריצת 100 מטרים.

האצן לשעבר יוסאין בולט. GettyImages
היה זוכה בזהב גם בטוקיו? יוסאין בולט/GettyImages

בולט התקשה לראות את בני ארצו מפשלים בטוקיו ומפסידים לאיטלקי-אמריקאי למונט ג'ייקובס: "התגעגעתי לזה מאוד. חשבתי לעצמי שהלוואי שהייתי שם, כי אני חי בשביל הרגעים האלה. היה קשה לצפות בזה", אמר הג'מייקני בריאיון בדובאי, לשם הגיע כשגריר של חברת "פפסי" בתערוכה בינלאומית.

בולט המשיך: "המאמן שלי אמר לי בסוף הקריירה שאנשים לא נעשים מהירים יותר, אלא אני הולך ונהיה איטי יותר. אני לא ראיתי את זה ככה. וזו עובדה, הרבה רצים לא באמת הפכו למהירים יותר. אני העליתי את הרף כל כך גבוה ואז התחלתי לרדת, כך שמבחינתי 9.80 הייתה תוצאה לגמרי אפשרית". כזכור, מדליסט הזהב ג'ייקובס עצר את השעון על 9.80 בגמר, כאשר שיא העולם שבו עדיין מחזיק בולט (וספק אם אי פעם יישבר) עומד על 9.58.

"תמיד הגעתי מוכן לאולימפיאדה כי זו הרמה הכי גבוהה, אבל כבר עשיתי הכל בענף אז זה היה עניין של מוטיבציה", חזר האצן לסיבה לפרישתו. "לדעתי, אין מישהו בדור הנוכחי שאני מרגיש שהוא הולך לשבור את שיאי העולם שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully