וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדרמה נגד אילת, במכבי ת"א מודים: "לא גומרים משחקים"

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 7:33

הצהובים נגררו לשתי הארכות נגד הפועל אילת, ועם הרבה מזל לא האריכו את רצף ההפסדים שלהם. סורקין: "צריך לדעת לנצח משחקים כאלה, אי אפשר לזלזל בשום קבוצה"

רומן סורקין, ג'יימס נאנלי, שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
עבדו קשה כדי לנצח. נאנלי וסורקין/דני מרון

רצף ההפסדים של מכבי תל אביב נעצר אמש (ראשון) בצורה קצת משונה כשהצהובים גברו בביתם על הפועל אילת 95:101 אחרי שתי הארכות. היה זה המשחק הרביעי בליגת העל בעידן יאניס ספרופולוס שבו מכבי נגררת לשתי הארכות, ובכולם הצליחה לנצח, כשהמאזן במשחק היורוליג שהגיע לאחריו עומד על שני הפסדים וניצחון אחד.

במכבי הגיעו נחושים לשים מאחוריהם את ההפסדים להפועל חולון וצסק"א מוסקבה, וגם פתחו את המשחק טוב עם יתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אלא שאז הייתה ירידה חדה במשחק שלהם, אילת צברה ביטחון, הפכה את המשחק ורק סיום טוב של המשחק של ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס הוביל להארכה ראשונה. בתום תוספת הזמן הראשונה הציל קמרון טיילור את מכבי עם סל שכלל הרבה מזל על הבאזר, ובהארכה השנייה כבר הצליחה מכבי לעבור את היריבה הדרומית העייפה.

שחקני מכבי תל אביב קמרון טיילור, ג'יילן ריינולדס, רומן סורקין. דני מרון
הציל את מכבי תל אביב. קמרון טיילור/דני מרון

במכבי הודו בסיום המשחק כי "אף אחד לא רצה להיגרר למשחק כזה, אבל אלה דברים שקורים במהלך עונה, לפעמים יותר מפעם אחת", כפי שאמר אחד מאנשי המועדון, "הדבר החשוב זה לעשות מהשלב הזה התאוששות טובה ולהגיע מוכנים למונאקו ביום רביעי". בקבוצה אף הוסיפו, ספק בצחוק ספק ברצינות, כי הזכירו לשחקנים שניצחו את המשחק אחרי המאמץ הקשה.

"אנחנו צריכים לדעת לשמור על יתרון, לשחק חזק", סיפר רומן סורקין שקלע 13 נקודות והוריד 9 ריבאונדים, "זה קרה וצריך ללמוד מזה, לבוא במשחק הבא ולשחק חזק, לא לגמור משחקים מהר. אי אפשר לזלזל בשום קבוצה, צריך לדעת לנצח משחקים כאלה. יהיה לנו אימון קל מחר, נעשה הרבה טקטיקה, צריכים להיות מקצוענים, לטפל בגוף שלנו ולהיות מוכנים לשבוע הכפול ביורוליג. צריכים להתמודד עם זה. נבוא מוכנים".

סורקין סיפר על החיבור שלו עם שחקני הפנים האחרים, אנטה ז'יז'יץ' וג'יילן ריינולדס, "כולנו בתור קבוצה אנחנו מרגישים כמו משפחה. גם הגבוהים וגם הגארדים, יש לנו כימיה טובה וזה נראה ככה, בין הגבוהים זה יותר דומיננטי, אבל מרגיש שכולם ככה. אולי טיפה יותר בולט אצל הגבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully