וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רונאלדו תקף וסירב ללחוץ את ידו של סנטוס, שעקץ אותו במסע"ת

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 8:16

מאמן פורטוגל ניגש ללחוץ את ידו של הכוכב, שסירב והטיח בו דברים קשים. סנטוס, שספג ביקורות קשות, אמר לאחר מכן: "ברנרדו סילבה היה היחיד שרצה את הכדור"

תקציר: פורטוגל - סרביה 2:1/ספורט1

נבחרת פורטוגל ספגה הערב (ראשון) הפסד כואב מאוד כשנוצחה 2:1 בבית על ידי סרביה ותיאלץ להיאבק על הכרטיס למונדיאל 2022 בפלייאוף. הסרבים, שנהנו משער של אלכסנדר מיטרוביץ' בדקה ה-90, יהיו בקטאר. מי שהיה במרכז הביקורות הוא כמובן הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שבקושי נגע בכדור במשחק הזה ונעלם לגמרי במחצית השנייה. CR7 ספג כמובן ברשתות החברתיות, אבל חצי הביקורת הופנו כמובן גם למאמן פרננדו סנטוס. העיתונאי הצרפתי ז'וליין לורן כתב: "הבעיה הגדולה ביותר של פורטוגל היא פרננדו סנטוס. אף אחד אחר. הוא היה צריך לעזוב אחרי 2016. איך הוא עדיין מאמן עם כל המאמנים הפורטוגלים מסביב?".

מי שעוד היה כנראה ממש לא מרוצה מסנטוס, היה רונאלדו עצמו. לאחר המשחק תועד CR7 כשהוא לוחץ יד לשחקן סרבי ואז פרננדו סנטוס ניגש אליו ללחוץ לו את ידו. אלא שרונאלדו סירב והטיח ביקורות קשות במאמן, שנמלט מהסיטואציה המביכה הזו והפנה לו את גבו. רונאלדו המשיך ללחוץ ידיים לשחקנים הסרבים, אבל נראה ממש לא מרוצה מהמאמן שלו.

צפו: רונאלדו במתקפה נגד סנטוס

פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
ביקורת על רונאלדו? סנטוס/רויטרס

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס אמר אחרי המשחק: "ה-DNA שלנו זה לשחק עם מסירות מרגל לרגל, אבל התקשינו לעשות את זה". המאמן העביר ביקורת על שחקניו ואמר: "ברנרדו סילבה רצה את הכדור, אבל הוא היה היחיד. שיחקנו כל הזמן עם חשש וחרדה. עוד מסירה הצידה, עוד מסירה לשוער. אני אחראי לזה". למרות הכול סנטוס הבטיח: "נהיה בקטאר. אנחנו יודעים שלא עשינו את כל מה שהיינו צריכים, אבל אנחנו נעלה לקטאר. השחקנים יודעים שאנחנו תמיד משחקים כדי לנצח וחושבים התקפי".

ברנרדו סילבה שבור הלב הוסיף: "זה היה משחק רע מאוד שלנו. כבשנו שער מוקדם והפסקנו לשחק. ההופעה הייתה נוראית, אני לא יכול להסביר את זה. נצטרך לשחק בפלייאוף, אבל בבית עם 65 אלף אוהדים אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. אנחנו צריכים להתנצל, לראות במה נכשלנו ולהיערך בהתאם לפלייאוף. התכנית ההתחלתית הייתה לנסות לשלוט בכדור וזה לא קרה, לא היינו טובים יותר מסרביה. זה בלתי מתקבל על הדעת ונצטרך לעבוד ולשפר את זה לקראת מרץ. לא הרגשתי בשיאי מבחינה פיזית לפני המשחק והולך להיות לילה רע. מוטלת עלינו הרבה אחריות בפלייאוף".

זה יהיה המונדיאל הרביעי מחמשת האחרונים שסרביה עולה אליו. לעומת זאת, ביורו היא לא שיחקה מאז 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully