וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "יש הרבה דברים שיכולים לפגוע לנו בריכוז"

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 22:52

המאמן ניסה לנמק את הקושי שחוותה מכבי תל אביב בניצחון על הפועל אילת. בית הלחמי: "אחד ההפסדים האכזריים שהיו לי בקריירה"

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב שרדה הערב (ראשון) מותחן נגד הפועל אילת ורשמה את ניצחון הליגה הרביעי שלה העונה, 95:101 אחרי שתי הארכות. הצהובים, ששמטו יתרון דו ספרתי ופיגרו ב-7 נקודות בתוך הרבע האחרון, ניצלו מההפסד על הבאזר של ההארכה הראשונה ובסופו של דבר הצליחו לצאת עם ידם על העליונה, אך עם הרבה עייפות לפני המשחקים מול מונאקו ואולימפיאקוס ביורוליג בהמשך השבוע.

המאמן יאניס ספרופולוס סיכם בסיום: "אני רוצה מברך את השחקנים על הנצחון, זה לא היה קל. זה היה כמו דרבי, מאוד מעניין לאוהדים. התחלנו את המשחק טוב מאוד, אפשרנו להם לקלוע 11 נקודות ברבע הראשון, שיחקנו הגנה טובה מאוד ואז נרגענו ביתרון, הם חזרו ובמחצית השנייה הם קלעו 4-5 זריקות קשות מאוד ולקחו את היתרון. שינינו את ההגנה, הבאנו דאבל טים על אלן ולאט לאט שברנו אותם. אנחנו לא מזלזלים בשום ניצחון. אנחנו חייבים להיות יותר עקביים התקפית והגנתית. היו לנו דקות טובות התקפית והגנתית".

היווני החמיא ליריבה: "צריך לברך גם את אילת ואת המאמן שלהם, הם עשו משחק טוב מאוד. בכדורסל צריך להיות מוכן להכל, נכון ששיחקנו שתי הארכות ובעוד שלושה ימים יש לנו משחק נוסף וזה שבוע כפול. באנו אחרי טיסה והם קבוצה טובה מאוד ומאומנת מאוד".

ספרופולוס ניתח את הבעיות במשחק של קבוצתו: "היו לנו נפילות במהלך המשחק, אנחנו צריכים להיות יותר מפוקסים. לא שיחקנו כמו שרצינו לשחק, אבל איזו קבוצה משחקת בצורה עקבית כל העונה? יש לנו הרבה נסיעות, דברים שיכולים לפגוע בריכוז. הגארדים שלנו חסמו זריקות, אבל היו לנו רגעים שאפשרנו סלים קלים. זה מה שאנחנו צריכים לשפר, אני שמח על הדקות הטובות בהגנה. הליגה הישראלית קשה מאוד ואמרתי את זה מהיום שהבנתי אותה. לקבוצות יש מבנים טובים, המאמנים הישראלים הם מאמנים טובים, אפשר להפסיד לכל קבוצה. זה חשוב מאוד לליגה כאן. אם לא משחקים כאן טוב, מפסידים. צריכים לשחק טוב יותר כדי לנצח בצורה קלה יותר".

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. דני מרון
הפסד אכזרי. אריאל בית הלחמי/דני מרון

בצד המפסיד, מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי עדיין לא עיכל: "אחד ההפסדים האכזריים שהיו לי בקריירה. לתת משחק כזה מול קבוצה בסדר גודל הזה. אם יש מגיע בספורט, אז היה מגיע לנו, אבל העסק לא הלך איתנו, חבל. מהמשחקים שהלב נשבר, השחקנים נתנו פה משחק אדיר".

בית הלחמי המשיך: "לא ויתרנו, מכבי רשמו בפעם הראשונה את אחד ההרכבים היותר חזקים שלהם. ההפסדים שלהם היו בלי ווילבקין. החזקנו, נלחמנו ושמרנו, אבל בסוף צריך קצת מזל. גם אנחנו היינו צריכים את המשחק הזה, לא התחלנו את העונה מספיק טוב".

על ההתקדמות של מירון רוינה: "ההיכרות שלי עם מירון התחילה בנבחרת העתודה, אני מאוד גאה בו, אנחנו שמחים על הדרך שהוא עושה, החלטתי השנה לתת לו את העמדה מספר 5 כשחקן פותח מתחילת העונה, אני נשאר עקבי בזה ובסוף שחקנים צריכים ביטחון ולשחק, זה כיף גדול שהם גם מחזירים.

על פתיחת העונה המקרטעת: "עברנו טלטלה מאוד גדולה עם שחרור הגארדים בתחילת העונה וקשה לשחק עם גארד זר אחד. ואז איבדנו את בן קרטר. הסגל שלנו מאוד חסר, אנחנו משלמים מחיר בליגה על המשחקים שלנו באירופה. אנחנו נוחתים כאן ואז נוסעים באוטובוס באילת, אני מזמין אתכם לעשות את זה. אני לא יכול לתפקד אחרי זה. אנחנו עוברים עונה מאתגרת, אני שמח שאנחנו משחקים באירופה, המועדון חייב לעשות את הקפיצה הזאת. עכשיו עם החיזוק של המילטון יהיה לנו גארד יוצר ונהיה קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully